Ik ben leonie en ben deze maand gestopt met de pil. En ik heb dus overgewicht.. Hebben vrouwen hierdoor problemen gehad met zwanger worden? Of verliep alles vlekkeloos ? Vond het leuk om hier een bericht over te openen.. Hoor het wel :D..
Liefssss Leonie
kippieOud lidBerichten: 183Lid sinds: 1 januari 2005
Hallo Leonie. Ik heb ook al jaren overgewicht en een gezonde dochter van 7 jaar! Die zwangerschap verliep goed,tot ik dus met 35 weken een zwangerschapsvergiftiging kreeg. Met 36 weken werd ik opgenomen en moest dus 2 weken blijven. Met 28 wken werd ik in geleid,maar heb/had een te nauw bekken dus werd het uitendelijk een ks.
We zijn nu in de mmm voor een 2e. Helaas gaat het nu niet meer vanzelf(zoals bij m dochter).
crazy-blondie007Oud lidBerichten: 12Lid sinds: 1 januari 2005
Mijn hele familie heeft overgewicht.. En alle vrouwen werden vrij vlot zwanger bij ons in de familie.. Er waren ook nauwelijks complicaties : alleen mijn moeder had hoge bloeddruk.. Daardoor is de bevalling bij mij opgewekt.. Mijn mijn zusje 4 jaar later ging alles goed.. Maar benieuwd of er nog meer vrouwen reageren..
Ik heb ook overgewicht. Was na het stoppen met de pil binnen vier maanden zwanger en heb geen complicaties gehad. Behalve een keer een kleine bloeding. Ik heb ook een perfecte bloeddruk, ook gehad tijdens de zwangerschap!
kaatje85Oud lidBerichten: 1.583Lid sinds: 1 januari 2005
Ik heb ook een overgewicht en PCOS, verminderde vruchtbaarheid. Ik ben aan de hormonen gegaan om mijn eitjes te laten springen, na de 2e ronde was het raak. Overgewicht is wel een symptoom van PCOS, kijk anders ff op google!
Succes.
Beebie_WishOud lidBerichten: 3.054Lid sinds: 12 november 2008
Hier nog een met overgewicht en ook zit het in de familie ... Ik heb zeg maar hetzelfde als kaatje85, ga binnenkort denk ook aan de hormonen om mijn eitjes te laten springen...
4 februari weer afspraak bij gyn ...
Tijger1Oud lidBerichten: 11.033Lid sinds: 21 oktober 2014