Mijn vriend heeft vandaag een healty zwangerschapstest gehaald ik heb ik meteen vanavond gedaan. Ik zie na 3 minuten wel een heeeeeeel dun lijntje ik twijfel eigenlijk of hij gekleurd is of niet.. in bepaalde hoeken kan ik hem zien en vriendlief ook.. ik weet het echt niet meer hoor. het is vrijwel onmogelijk dat ik zwanger bent,, hebben dik een week na mijn eisprong seks gehad.. iemand ervaring met de healty test en weten jullie misschien of deze een voorgedrukte lijn heeft? of indrooglijntje?
Liefs
snippieOud lidBerichten: 16.190Lid sinds: 1 januari 2005
oei spannend meid. ik ken ze niet. maar kan je er geen foto van maken? misschien heb je idd later je ei gehad! heb je mss voor je ei nog seks gehad?sommige zaadtjes blijven 3dagen leven wete het niet hoor meissie. wel spannend zeg!
Eva_697Oud lidBerichten: 1.610Lid sinds: 1 januari 2005
5dagen ervoor nog seks gehad.. maar dan zou het streepje duidelijker moeten zijn denk ik.. kan het niet op de foto krijgen is te licht:( maar wel super spannend;)
dat hoeft volgens mij niks uit te maken hoor meid. want het kan zijn dat de bevruchtig wel later hefet plaats gevonden:D! spannend hoor. heb je nog meer testen? en onthoud wle dta je het niet met ochtend urine hebt gedaan:D
liefs
ja precies dat is ook weer waar 😉 ik heb geen testen verder meer, dus maandag of dinsdag nog even testen:) kan het beste met ochtendurine doen denk ik.. dus als ik er maandag een haal.. moet ik dinsdagmorgen een testje doen.. ben benieuwd!
Jouw cyclussen zijn nu mooi 28dagen! ik hoop dat het voor jou snel raak is!! 😃
Liefs
vanmiddag ga ik even naar de stad nieuwe testen halen:) streepje staat er nog steeds, dan wel heel vaag nog steeds, maar is wel zichtbaar;) spannend dus:D
hoi eva. ik hoop dat de volgende test een dikke vette streep geeft,en dat je zwanger het jaar 2009 in mag gaan. dat hoop ik natuurlijk ook voor alle andere meiden,ik zal voor jullie allemaal duimen.
liefs
ja ik hoop het ook:( echt heel raar, ongi is wel doorgezet ja, niet zoveel bloed als normaal, maar wel de o zo herkenbare ongi pijn:( dus baal echt flink! 😞