Fertility friend is wel gratis, maar alleen de basis, je krijgt eerst gratis VIP lidmaatschap, en dan kun je alles zien, maar dat wordt later omgezet in basic membership, en als je terug naar VIP wilt, moet je iets van 40 dollar betalen (kan alleen met credit card). Eens in de zoveel tijd (ik dacht 6 maanden) krijg je weer 5 dagen gratis VIP membership.
Je kunt je cyclus ook bijhouden op
http://www.menstruatiekalender.net/Deze website werkt wel een beetje traag (of het ligt aan mijn internetverbinding), maar je kunt een heel mooi overzicht bijhouden, met handige info . Bijvoorbeeld hoe lang je ongi duurde, hoeveel tampons/maandverband je toen gebruikt hebt (is misschien ook relevant, of het wel een echte ongi is geweest), wanneer je geklust hebt, wanneer je een positieve en negatieve ovulatie of zwangerschapstest, alle lichamelijke klachten had etc. Je kunt het ook printen en opslaan in Microsoft Excel, zodat je het mee kunt nemen naar huisarts of gyn als dat nodig mocht zijn. Omdat het mooi in rubrieken is opgedeeld is het niet zo vaag, het lijkt mij info waar een gyn wel iets mee kan.