Mijn naam is deborah en ik ben 27 jaar. Mijn vriend en ik willen graag een kindje en daarom ben ik in september met de pil gestopt. Wat is het spannend allemaal zeg... Vond het een behoorlijke stap om echt te stoppen, maar kan niet wachten totdat we zwanger zijn!!! Zie ook overal zwangere vrouwen!!
lijkt me leuk en gezellig om ervaringer met jullie te delen! en zijn best wat dingen die ik niet weet over zwanger worden en zijn, dus kan hier vast ook een hele boel leren van mensen met ervaring!
Liefs deb
popje 2 in de maakOud lidBerichten: 589Lid sinds: 11 november 2008
Ja datzelfde heb ik ook, overal zwangere vrouwen!! :roll: Dan wil je zelf ook het liefst zo snel mogelijk in verwachting zijn he.. Veel plezier op het forum. Ik hoop voor je dat het zo snel mogelijk zo ver is 😊
Liefs!
NoorOud lidBerichten: 1.135Lid sinds: 6 december 2008
Heel veel plezier met zwanger worden en natuurlijk een fijne tijd op dit forum! Zijn jullie ook al vanaf september aan het proberen, of ben je net begonnen.
Bedankt voor jullie reacties Ja zo veel zwangere vrowen zijn me nog nooit opgevallen... en rara gister op een familie feestje werd er een zwangerschap aangekondigd! Op de volgende hopelijk de mijne! hihi
Wij zijn idd sinds september bezig!!
Ben echt nog een beetje aant uitpluizen hoe het er op deze site en bij het forum aan toe gaat hoor!