kaatje9Oud lidBerichten: 8Lid sinds: 6 januari 2009
Hallo lieve mensen,
Ik ben al duizend keer op de site geweest en heb me nu toch maar es aangemeld. Mn vriend en ik zijn een half jaar bezig zwanger te worden en lukt nog niet zo. Weet dak een afwijking heb waarbij het er op neerkomt dak elke maand 50% kans heb op een goed eitje. Dus das een redelijk goede kans. Toch mocht t nog niet zo zijn. Weet ook dat ik gelijk in aanmerking kom voor ifv als ik dat wil, maar wil t graag een jaar gewoon zo proberen. Hoop dak veel kan leren van jullie verhalen en misschien jullie ooit ook eens iets aan mij.
Liefs Kaatje
popje 2 in de maakOud lidBerichten: 589Lid sinds: 11 november 2008
Welkom Kaatje!
Knap dat je het eerst zo wil proberen, denk dat ik het ook zo zou willen. Maar het is wel zwaar, als je eenmaal zwanger wil worden is elke dag "wachten" 1 teveel ;). Succes en ik hoop dat je er iets aan hebt om met dit forum mee te praten!
Hoi Popje 2,
Dankje, tja mijn gevoel zegt dat ik het eerst zo moet doen... Hoop dat t niet al te lang meer duurt. Het voelt nu al goed om het er gewoon even over te hebben..
Jij ook succes!
kaatje85Oud lidBerichten: 1.583Lid sinds: 1 januari 2005
Ha naamgenootje,
Welkom!
Wij hebben ook te horen gekregen dat ik alleen zwanger kon raken dmv hormonen, ik heb geen eitjes die springen.
Wij hebben ook de keuze gemaakt om zonder te proberen, na 7 maanden waren we het zat en zijn we toch aan de hormonen gegaan, 2e ronde was het raak en ben dus nu 17 weekjes zwanger.
Ik vind het heel slim om eerst zonder poespas te gaan proberen, dan weet je zeker dat je er alles aan gedaan hebt!
Heel veel succes meis.
Liefs, Karin
Hoi kaatje 85!
Wat super zeg dat je zwanger bent geworden zo! Geweldig voor je! Mijn afwijking is wel wat anders maar ik voel me hier wel goed bij nog. Mijn vriend gaat zijn spul ook nog laten testen, want ja er ook iets bij hem niet super gaan. Naja we wachten af en blijven positief!
Geniet van je zwangerschap!!
liefs
GuestOud lidBerichten: 5.389Lid sinds: 1 januari 2005
Heel goed dat je er over wilt praten via deze site! Zelf vind ik alle tips en antwoorden op altijd erg fijn als beginneling! 😃
Hopelijk snel de 50% positieve uitslag voor jullie!! Hebben jullie een soort van limiet wanneer je wel voor de ivf wil gaan?
groetjes tries
Hoi Tries,
naja een limiet, niet echt. Ik denk dat als je op het punt komt dat je het gewoon echt niet meer ziet zitten of dat ons gevoel zegt dat het zo niets meer wordt dat we dan anders gaan proberen. Kijk ik weet toevallig dat ik wat 'mankeer' dus daar heb ik me al een hele tijd terug al druk om gemaakt dat doe ik nu niet meer. Nog niet althans.. 😊 Tot nu toe zijn we er op een gezonde, positieve, niet forcerende manier (want dat werkt toch niet) mee bezig. We zijn nog jong (ik 25 en mn vriend 27) dus het heeft ook geen haast, maar het zou wel heel erg gewenst zijn en kan haast niet wachten. We hopen op het beste.
En hoe gaat het met jou? Ben je al lang bezig?
Liefs kaatje9
kaatje85Oud lidBerichten: 1.583Lid sinds: 1 januari 2005
Ha Kaatje9,
Ik wilde even kwijt dat ik het super vind hoe je hier in staat!
Dit is echt de beste manier, je weet dat je iets mankeerd en nu voel je je er nog goed onder en als het straks een beginnende obsessie aan het worden is dan hak je de knoop door om iets te gaan ondernemen!
Toch hoop ik voor jullie dat het gewoon lekker spontaan komt!
Succes, Karin