Tikkel83Oud lidBerichten: 3Lid sinds: 1 januari 2005
Hallo allemaal, ook ik zal me braaf even voorstellen 😊
Ik ben Tikkel, 25 jaar (over een week 26). Ben vier jaar samen met mijn vriend (29) waarvan we twee jaar samenwonen. Sinds 3 december zijn we 'aan de klus'. Helaas ben ik net ongesteld geworden dus het was niet in één keer raak, maar ja, dat zou ook wel érg bijzonder zijn.
Ik merk dat ik het toch niet zo makkelijk los kan laten als dat ik van tevoren dacht en dat ik toch wel erg op mijn lichaam let en veel op internet zit om over dit onderwerp te lezen. Om het met mijn lief niet alleen maar over zwanger worden te hebben dacht ik dat het misschien wel fijn zou zijn als ik hier kon schrijven. Mijn vriend heeft er veel zin in maar vindt het allemaal wel spannend - niet zozeer het kindje dat hopelijk komt, maar wel of hij wel 'genoeg uit het leven heeft gehaald' voor die tijd. Maar het verlangen naar een kindje overheerst gelukkig bij hem ook (bij mij al wat langer).
Mijn cyclus is niet altijd even tof, maar dat kunnen jullie hieronder ook zien. Ik ben van de zomer gestopt met de pil zodat mijn lichaam daaraan kon wennen, ben erg blij dat ik dat heb gedaan!
Goed, dat was wel genoeg volgens mij 😉
Groetjes,
Tikkel
Tijger1Oud lidBerichten: 11.033Lid sinds: 21 oktober 2014
welkom hier
en heel veel succes met het zwanger worden. hoop voor je dat je er niet te lang op hoeft te wachten!
Beebie_WishOud lidBerichten: 3.054Lid sinds: 12 november 2008
Welkom hier!
En veel succes bij het zwanger worden 😉
Ik zelf ben 24 en vriendlief 26. En ik ben in september 2006 gestopt met de pil alleen helaas nog niet zwanger 😢 Maar december 2008 waren we voor het eerst bij de gyn. En dit was een heul aardige gyn. Hij had toen met soort van echo in mijn gekeken en zag ie zeer zeker wel genoeg eiblaasjes zitten bij me, alleen hij vermoed (gaat ervan uit) dat ik het pcos syndroom heb. Maar dmv hormonen kunnen we dan toch wel onze wens in vervulling laten gaan, we zijn nu ook weer een stap verder vanmiddag vriendliefs zaad ingeleverd. En dan eind volgende week nieuwe afspraak maken bij de gyn voor de verdere stappen...
Ik had eergister nacht een heel nare droom toevallig namelijk dat ik bij de tandarts was en de tandarts tegen me zei van volgens mij ben je zwanger, waarbij ik in mijn droom zei van uhh nee volgens mij niet hoor!! En ging de tandarts een echo doen waarbij ie me ging feliciteren...En toen werd ik huilend-lachend wakker *vaag he* 😞
Maar heul veel succes 😉