Little me schreef:Ik ben 24 jaar en ik ben samen met mijn vriend nu al 8 maanden serieus bezig om zwanger te worden.
Wat niet echt lukt doordat ik heel onregelmatig ongesteld ben vorige week voor het eerst sinds 4 maanden weer ongesteld geweest.
We hebben voordat ik volledig met de pil stopte eerst de pil afgebouwt, dat advies kreeg ik van een vriendin.
Elke maand een dag meer tussen de pil totdat je er bijna helemaal geen 1 meer slikt.
Dus 1 dag wel dan 1 dag niet, 2de maand 1 dag wel 2 dagen niet, dat hebben we 5 maanden gedaan en dat ging allemaal goed.
En natuurlijk de eerste 4 maanden ook, maar toen veel stress enz. en toen was het helemaal in de war.
Hoe hebben jullie dat gedaan en zit het met jullie en vruchtbaar?
Iedereen om me heen is allemaal per ongeluk zwanger en dan is het best wel vervelend dat het bij ons zo lang duurt, hoe ervaren jullie dat?
En voelen jullie hoe langer jullie bezig zijn, meer druk, want ja je wilt het wel graag!
hoi ik snap eigenlijk niet goed waarom je de pil zo heb afgebouwd :?
ik heb zelf 10 jaar de pil geslikt en ik ben er gewoon na de laatste strip er gelijk mee gestopt.
dat had de dokter gezegd dat ik het zo moest doen.
want de dokter zei tegen mij dat t wel 4 tot 6 maanden kan duren totdat de pil is uitgewerkt.
er zijn natuurlijk ook mensen waarbij t de eerste maand al gelijk raak is.
dus nu maar even afwachten en als je er veel vragen over heb dan kan je het beste even naar de huisarts gaan voor verdere informatie.
sucses
groetjes deborah