Wie gaat er allemaal naar de 9 maandenbeurs in de Rai (Amsterdam).
De Beurs is van 18/22 feb. 2009.
amanda16Oud lidBerichten: 2.652Lid sinds: 19 januari 2008
kaatje85 schreef:Jep wij gaan ook, maar waarschijnlijk een door de weekse dag, dan is het minder druk en neemt mijn mannetje lekker vrij.
In die week gaan we ook de kinderwagen halen in Veenendaal, dus mannetje neemt denk ik donderdag en vrijdag vrij, en dan gaan we donderdag naar de beurs en vrijdag naar Veenendaal.
Wij gaan saampjes waarschijnlijk.
Nada schreef:Ik wil ook, maar mijn man wil alleen mee als we kaartjes winnen... zuurpruim dat het is. Dus ik had een aantal sites gevonden waar je kaarten kon winnen. In een draadje hierboven genoemd. Als jullie nog meer sites weten dan hoor ik het graag, want ik wil graag samen met manlief. Anders ga ik wss met een vriendin, maar dan kan ik niet losgaan op het shoppen omdat ik dan op mijn flikker krijg bij thuiskomst ("heb je weeeeer alles wat los en vast zit gekocht???")
Dus... tips waar ik kaarten kan winnen hoor ik graag. (Anders kan ik ook doen alsof ik ze gewonnen heb en ze gewoon stiekem kopen, maar ja, das natuurlijk niet helemaal eerlijk...)
Nada schreef:Dank voor de tip, maar ik ga maar gewoon met het OV... heb een ov-jaarkaart van mijn werk, dus kan gratis reizen en dat parkeren klinkt dramatisch!!
Ja, kaartje kopen zal ik wel doen als ik niets win, maar dan gaat mijn man niet mee, vrees ik. Dan ga ik wel met een vriendin...
Nada schreef:Hopelijk zit er dan iets in mijn buik om te bekijken met een echo... Ben helaas nog niet zwanger... :(
amanda16 schreef:hahaha heerlijk neuzen manlief vindt het niet erg gaat ook vaak mee shoppen met mij en moeders. Mag hij voor chauffeur en pakezel spelen hahaha