SonjaCarpeDiem schreef:Ik ben al blij dat hij al minder rook en zeker drinkt...
Heb hem duidelijk gemaakt dat het niet goed is voor zijn zaad... Maar helemaal verbieden kan en wil ik niet.
Ja ik hoop dat het allemaal goed gaat komen met de kinderen van me zusje, de oudste van 2,5 jr moet al naar logodepie.
Maar goed, was vandaag gaan werken. Maar afgelopen nacht heel veel geplast en blijf druk hebben en een beetje mislijk, niet dat ik moet overgeven. Ik de huisartsenpost bellen... Misschien bent u wel zwanger... Nou ik denk het jammer genoeg niet, ik ben namelijk net ongesteld geweest. O dan is het een blaasonsteking, maar dat is het ook niet, dat voelt anders aan. Toch maar naar de dienstdoende arts geweest, urine check gedaan. Niersteen, tuurlijk hoe kom je daar nou weer aan. Baalde als een stekker. Maar goed krijg medecijnen, vraag aan de arts kan die pillen geen kwaad voor de mensen die zwanger willen worden? Hij zei nou zwanger ben je niet, nee ik zei wil het wel graag worden, nee hoor die medicatie kan geen kwaad. Oke, ik ben opgelucht.
Kom ik thuis, zag al alleen tijdens ontbijt innemen ok, ik lees wel later op de dag de gebruiksaanwijzing.
Lees ik het volgende:
Gebruik bij zwangerschap
Er is onvoeldoende bekend over de gevolgen voor het kind.
Niet gebruiken tijdens zwangerschap. Vrouwen kunnen dit middel ook niet beter gebruiken als ze proberen zwanger te worden. De arst kan eventueel anders adviseren...
GRRR, ik ben boos, maar ik wil ook van die niersteen, dus ik zal ze braaf slikken 15dgn lang.... Zucht...
En vanaf morgen zou ik starten met de ovulatie testen, dus een maandje uitstellen.
Wat een vervelende situatie zeg!
Welke pillen zijn dat als ik vragen mag...ik werk op urologie, dus ben wel benieuwd. (tamsulosine misschien).
Succes ermee, hopelijk heb je er geen pijn van...
en voor straks dan maar succes met zwanger worden, en voor nu natuurlijk ook nog WELKOM!
groetjes Hoop