Hallo,
Ik was 8,5 weken zwanger en bij de eerste echo bleek het hartje niet meer te kloppen...Helaas moest ik gecurreteerd worden. Het was en is nog steeds erg verdrietig om je kindje te verleizen ook al was het nog neit zo oud. Het voelt wel als je kindje. Eerst hebben we een menstruatie afgewacht ook omdat we het nog niet gelijk weer wilden proberen. Daarna hadden mijn vriend en ik beide het gevoel: We gaan ervoor! Helaas werd ik ongesteld bij de eerste poging. En afgelopen woensdag had ik ongesteld moeten worden, dodnerdag nog niet maar dacht nog: veel stress gehad en het zal wel een paar dagen later zijn. Maar aan de andere kant ben ik altijd stipt met mijn ongesteldheid dus hebben we vandaag een test gedaan en IK BEN ZWANGER. We schrokken toch wel en waren ook ontzettend blij. Maar dit zullen wel vreemde toch wel angstige weken worden. Vooral als de eerste echo in de buurt komt. We vinden het fantastisch dat het gelukkig toch weer gelukt is maar we zijn wel bang dat het weer gaat gebeuren....
Sam30Oud lidBerichten: 4Lid sinds: 1 januari 2005