angelique24 schreef:ik ben Angelique ik ben 25 jaar en woon samen met mijn vriend Frans en hebben al 4 jaar een kinderwens 😃
in 2004 ben ik spontaan zwanger geraakt na een pilwisseling we waren er op dat moment helemaal nog niet mee bezig maar het was heel erg welkom alleen is die zwangerschap met 10 weken helaas afgebroken door een miskraam en sindsdien ben ik ook niet meer aan de pil geweest...
Na een jaar proberen en geen resultaat zijn we langs de gyn geweest en hebben we allemaal testen laten doen er kwam uit dat mijn cervixslijm verdikt was maar dat we wel gewoon een normale spontane zwangerschap zouden kunnen krijgen... mijn gyn wou IUI laten doen om het iets te vergemakkelijken maar wij hebben toen even afstand van de MM gedaan en hebben alles even op ons beloop laten gaan ik kreeg ook een nieuwe baan dus dat vond ik ook wel belangrijk voor de toekomst..
nu 3 maand terug zijn we weer volop bezig gegaan met onze kinderwens we zitten nu weer in ronde 4 en wachten het nog even af voordat we naar de gyn gaan.
Deze maand ga ik voor de 2de keer met ovu testen aan de gang en hopelijk hebben we wat meer resultaat!
als er nog vragen zijn dan hoor ik het wel :D
Hoi angelique,
welkom op de site!
Ik ben melissa, 24 en bezig met de 6e ronde voor ons eerste kindje. ben sinds kort ook begonnen met ovulatietesten, dus ik hoop dat het deze keer raak is!!
Maar dat is ook een tijd dat jullie bezig zijn. Ik hoop dat het gauw raak is voor jullie!
Succes!!!
Groetjes Melissa