ChanniëlOud lidBerichten: 3Lid sinds: 1 januari 2005
Hoihoi!
Ik zal mezelf wel even Channiël noemen...
Ik ben net 31 en mijn vriend en ik hebben het erover gehad, dit jaar gaan we het proberen!
Wegens andere redenen ben ik al 2 maand gestopt met de pil, dus dat komt goed uit.
Ik wil de zomer even afwachten, ivm daar ik nog niet zo lang gelee een eigen bedrijfje heb opgestart én nog een nul uren contrakt heb in loondienst...en stel je voor we schieten wél in één keer raak....waar ik niet van uit ga, maar toch...
Dus we zijn al bezig gezonder te leven, we roken beide niet, af en toe/zelden drink ik een wijntje, ik weet dat het niet echt kwaad kan wellicht, maar ik stop er toch maar mee. Vriendlief drinkt ook niet zo veel.
Verder ben ik aan het opletten dat we toch wat gezonder en gevarieerder gaan eten.
Foliumzuur en visolie zal ik over enkele maanden wel mee beginnen.
We zijn niet getrouwd, helaas, maar aangezien ik bang ben dat het niet één, twee, drie zal lukken, ga ik toch voor de keuze, éérst baby, dan trouwen, anders gaat er zoveel tijd tussen zitten... Als je 25 bent wil het nog wel, maar hoe ouder je wordt, hoe moeilijker het wordt...
Ik kan niet wachten tot we kunnen beginnen, maar we oefenen wel alvast 😉
Ik hoop hier heel veel op te steken en zal zo af en toe ook een berichtje plaatsen!
Byebye!
hoop1970Oud lidBerichten: 4.737Lid sinds: 15 mei 2008
Welkom en wie weet tot ziens op het 30+ forum 8-)
groetjes Hoop
Beebie_WishOud lidBerichten: 3.054Lid sinds: 12 november 2008
Heej allereerst wil ik je helemaal welkom heten hier op dit gezellige forum 😉
Toen ik stopte met de pil (dit was in september 2006) werd ik ook gewoon goed regelmatig dat ik menstrueerde ... Maar dit stopte na ongeveer 8 maand en toen werd ik ineens heel erg onregelmatig ... Ik heb voordat ik moet menstrueren ook enorme buikpijn en dan echt vooral onderin mijn buik van die iritante steken ... Nu sinds december 2008 zijn we bij een hele lieve gyn terecht gekomen en deze heeft zo goed als bij mij vast gelegd dat ik aan het PCOS-syndroom heb ... Wat dus inhoud ik geen of nauwelijks een eisprong heb ... Maar dmv hormonen (geloof Clomid ect) kunnen we dat opwekken tot ik wel een eisprong zal krijgen en dus dan ook zwanger zal kunnen worden ... Genoeg eiblaasjes heb ik wel in mijn lichaam, alleen onze gyn zei ons daarop van dat mijn eiblaasjes nauwelijks tot niet groeien om een eisprong te krijgen ...
Aankomende maandag rond 12en zal ik worden gebeld door onze gyn of door zijn assistente om de uitslag van mijn vriend zijn zaad te bespreken, en daarna gaan we weer een stapje verder ... We willen zo graag onze kinderwens in vervulling laten gaan ...
Ik probeer er ook wat minder mee bezig te zijn maar was dat allemaal maar zo makkelijk zeg pfoe!
Hoop in ieder geval dat 2009 ons jaar en dat voor ook de anderen hier zal worden 😉
Wil je veel succes wensen jij en je mannetje 😉
P.S: Ik mag dan nog wel maar 24 wezen maar ik moet er voorlopig ook nog niet aan denken om te trouwen alvorens m´n vriend denkt er net zo over ook en vinden we beiden dat we eerst voor kind gaan en daarna zien we wel verder als we ook willen gaan trouwen.