jamilah79 schreef:Je moet er ook vanuit gaan dat die 3e idd een mooie kaar twas, alleen als je zwanger bent of een mogelijkheid hiertoe hebt moet je minimaal 14 dagen een hoge temp hebben achter elkaar. En van wat ik gelezen heb en zelf ervaren heb in mijn grafiek toen ik zwanger raakte was dat er na je eisprong er 3 stijgingen in je temp moeten zitten.
Ik verwijs je dan ook even nar het volgende topic, daar kan je veel lezen en veel kaartjes bekijken van mensen die temperatuurden. Mijn kaartje van de maand dat ik zwanger raakte staat er ook bij.
https://zwangerworden.nu/forum/viewtopic.php?f=39&t=648
Op blz 42 zie je mijn grafiek van de maand dat ik zwanger raakte. Misschien dat je er iets aan hebt, en anders aan het hele topic om eens door te lezen. Er is veel info te vinden.
Toen wij temperatuurden klusten wij ook na de eisprong gewoon door, maar meer omdat we nu eenmaal van vrijen houden. De maand dat we zwanger raakten was me mannetje ziek, dus hebben we niet veel geklust. Maar toch was het raak.
Succes en idd, het lijkt of je cyclus onregelmatig. heb ook geen idee hoe lang je met de pil of wat dan ook gestopt bent. Misschien wel handig om ook dat even te weten. Want de 1e maanden kan het erg onregelmatig zijn omdat de hormonen nog uit je lijf moeten verdwijnen.
Liefs Jamilah
bedankt voor je antwoord!
Ik heb 12 jaar de pil geslikt en ben sinds februari 2008 over gegaan op een koperspiraaltje. deze heb ik er weer uit laten halen in juli 2008. vanaf dat moment heb ik niets meer gebruikt van anticonceptie. de eerste maand was mijn cyclus 42 dagen daarna schommelde mijn cyclus tussen de 42 en 33 dagen. dat is ook de rede dag ik met temperaturen ben begonnen. via dit forum ben ik mijn waardes gaan invullen bij
http://www.fertilityfriend.com en zag ik precies wanneer mijn eisprong was. Ik heb idd daar heel veel gelezen.
wel moet ik zeggen dat ik een schildklier probleem heb en slik dan ook elke dag thyrax medicijnen, misschien dat het daarom zo onregelmatig is. zal weer eens een bloedtest laten doen kijken of mijn waardes nog goed zijn. zit nu op dag 6 van mijn cyclus en mijn temp is gemiddeld 36,5. donderdag mag ik gaan beginnen met ovulatie testen. heb de bijsluiter gelezen en de beste tijd om te meten is 12;00 's middags maar ik werk heel de dag en het lijkt me niet zo prettig om op mijn werk te testen. dus ik denk dat ik het elke dag maar om 18;00 ga doen.
succes allemaal en we klussen en wachten daarna maar gewoon weer af
liefs Marielle