ikkewilOud lidBerichten: 659Lid sinds: 13 december 2012
hai allemaal,
Ik zal me ff voorstellen hier, ik ben wilma volgende maand 25 jaar jong, ga al 7 jaar met mijn vriend en woon al 2 jaar samen met hem. Ik wilde altijd al vroeg kinderen, maar mijn vriend was er nog niet voor klaar. Ik ben wel al een tijdje gestopt met de pil om te kijken of ik een regelmatige cyclus heb, dit is wel het geval, alleen moet ik even kijken wanneer mijn eisprong is enzo. Ik zie mezelf als een beginneling met mijn cyclus door te krijgen.
Ik heb me aangemeld hier op het forum omdat mijn vriend en ik de knoop eindelijk hebben doorgehakt en in april gaan de condooms de deur uit, toch vind ik het denk ik wel prettig om hier met mensen op het forum over te praten, wat kan ik het beste doen, hoe moet ik alles aanpakken? hoe het makkelijkst zwanger worden. Momenteel heb ik een moeilijke periode, en die wil ik eerst afsluiten voordat we uberhaupt de condooms wegdoen, dus dat is wel een goeie instelling denk ik toch?
Ik hoop hier gezellig te kunnen kletsen, en alles te kunnen delen.
Groetjes Wilma
Beebie_WishOud lidBerichten: 3.054Lid sinds: 12 november 2008
Heej allereerst wil ik je welkom heten hier op dit gezellige forum. En natuurlijk veel geluk bij het zwanger worden 😉
Toen ik stopte met de pil (dit was in september 2006) werd ik ook gewoon goed regelmatig dat ik menstrueerde ... Maar dit stopte na ongeveer 8 maand en toen werd ik ineens heel erg onregelmatig ... Ik heb voordat ik moet menstrueren ook enorme buikpijn en dan echt vooral onderin mijn buik van die iritante steken ... Nu sinds december 2008 zijn we bij een hele lieve gyn terecht gekomen en deze heeft zo goed als bij mij vast gelegd dat ik aan het PCOS-syndroom heb ... Wat dus inhoud ik geen of nauwelijks een eisprong heb ... Maar dmv hormonen (geloof Clomid ect) kunnen we dat opwekken tot ik wel een eisprong zal krijgen en dus dan ook zwanger zal kunnen worden ... Genoeg eiblaasjes heb ik wel in mijn lichaam, alleen onze gyn zei ons daarop van dat mijn eiblaasjes nauwelijks tot niet groeien om een eisprong te krijgen ...
Aankomende maandag rond 12en zal ik worden gebeld door onze gyn of door zijn assistente om de uitslag van mijn vriend zijn zaad te bespreken, en daarna gaan we weer een stapje verder ... We willen zo graag onze kinderwens in vervulling laten gaan ...
Ik probeer er ook wat minder mee bezig te zijn maar was dat allemaal maar zo makkelijk zeg pfoe!
Hoop in ieder geval dat 2009 ons jaar en dat voor ook de anderen hier zal worden
😉
Succes 😉
ikkewilOud lidBerichten: 659Lid sinds: 13 december 2012
Ik hoop het ook dat dit ons jaar word, ik heb er in ieder geval zin in, we zijn nu al huisje aan het verbouwen, want ik wil niet als ik zwanger ben nog een wand in huis moeten plaatsen enzo...
Wij zijn nu dus aan het vooruitwerken.
Ik hoop voor je dat het dit jaar wel gaat lukken, zou toch wel geweldig zijn, hopen dat alles gaat werken zoals het moet...