Hallo allemaal,
Ik zal me even voorstellen. Ik ben nieuw hier op de site.....Mijn naam is Marieke, 28 jaar. Wij proberen sinds kort zwanger te worden en het is nog niet (goed) gelukt.......Dat wil zeggen: wij zijn drie maanden bezig. De eerste keer was positief getest voor mijn NOD (te vroeg, maar kon niet wachten). De tweede keer voelde het alsof het raak was, maar durfde ik niet te testen voor mijn NOD omdat ik bang was voor een nieuwe teleurstelling. Mijn menstruatie is toen op tijd gekomen. De derde keer vier dagen overtijd!!! en een positieve test. Twee dagen daarna opnieuw met veel pijn ´gewoon´ ongesteld geworden.
Deze derde keer is nu twee dagen geleden en ben er eigenlijk best verdrietig van. Ik ben op internet gaan zoeken naar onderwerpen die hiermee te maken hadden om gewoon informatie te krijgen. Maar ook heb ik behoefte om het er gewoon even over te hebben, omdat het nog zo kort was weet bijna niemand het en kan ik het er in mijn omgeving ook niet over hebben......Vandaar dat ik me heb aangemeld om met anderen te kunnen praten die in zo´n beetje hetzelfde schuitje zitten.
Ik ben alleen onbekend met het werken en schrijven op forums dus het kan zijn dat ik iets doe wat niet klopt 😃 .........
Groetjes!!
Marieke
mariekegOud lidBerichten: 29Lid sinds: 1 januari 2005