O jee ik was meteen begonnen met hier en daar een bericht plaatsen, zonder dat ik me hier eerst had voorgesteld. Komt ie nu alsnog.
Op het Forum noem ik mezelf Tara. Ik ben 28 jaar en heb besloten in 2009 voor een kindje te gaan. Begon steeds meer dingen om me heen te zien die met baby's te maken hadden en het moedergevoel begon echt te kriebelen naarmate 2008 het einde van het jaar naderde. Mijn man wilde al veel eerder voor een kindje gaan, maar ik was er toen zelf nog niet aan toe. Lees hier op het forum dat het meestal andersom is.....dat de vrouw heel graag wil, maar de man nog niet. Gelukkig zitten mijn man en ik nu op 1 lijn en willen we allebei hetzelfde. Tijdens een weekendje Parijs begin januari heb ik hem verteld er in 2009 voor te willen gaan en dat weekend kon ik ook toevallig meteen de beslissing nemen niet met een nieuwe pilstrip te beginnen. Hij was dus echt helemaal super blij dat ik het nu ook wilde. Mijn man en ik zijn afgelopen zomer getrouwd en nu 3,5 jaar samen. Ben benieuwd wat 2009 ons brengt!
Tara28Oud lidBerichten: 6.741Lid sinds: 22 januari 2009