Just_meOud lidBerichten: 4Lid sinds: 1 januari 2005
hoi,
Ik ben Sarah, 19 jaar oud en 2.5 jaar samen met mijn vriend.
enkele maanden geleden hebben we besloten dat we de sprong gaan wagen en aan kindjes beginnen.
ik weet niet zo goed wat te zeggen, maar als jullie vragen hebben, vraag maar raak 😊
hoop1970Oud lidBerichten: 4.737Lid sinds: 15 mei 2008
Welkom,
vind je wel jong hoor... (ik zeg het maar eerlijk) maar jullie zullen het er goed over gehad hebben en waarschijnlijk je financiele situatie hierop aangepast hebben.
Succes met zwanger worden
Hoop
Beebie_WishOud lidBerichten: 3.054Lid sinds: 12 november 2008
Welkom!
Hallo!
Bij mij is sinds eind december 2008 door de gyn dat ik ook PCOS heb. Volgende week woensdag weer naar de gyn en dan zijn we weer een stapje verder. Het zaad van mijn vriend is ook al gecontroleerd en dat was allemaal dik in orde, alleen bij mij niet. Maar dat heeft ook wel degelijk met mijn overgewicht te maken.
De gyn vertelde het ons zo mooi van hoe hij het het zou zien zeg maar en hij beschreef het volgende: ´´Het is alsof je in de bios zit en op het moment dat de film afgelopen is wil iedereen zo gauw als mogelijk is naar die uitgang, dat is dus ook binnen in mij het geval waardoor ik nauwelijks tot geen eisprong zal hebben´´!
Ik slikte vanaf dat ik 16 was de pil (microgynon30 wel te verstaan) deze heb ik tot september 2006 geslikt. Na het stoppen van de pil werd ik gewoon nog heel regelmatig om de 4 weken ongesteld. Maar naarmate toen zo anderhalf jaar later werd dat ineens erg onregelmatig (ik had toen wel zoiets van ´´zou het zou het´´ omdat ik al die tijd gewoon regelmatig om de 4 weken menstrueerde, en opeens na die anderhalf jaar pas in de 5e of soms wel eens in de 6e week menstrueerde!
Maar helaas het is bij ons ook nog niet gelukt. En volgende week woensdag dus weer een afspraak bij de gyn om 11.45 uur en dan gaat ie me waarschijnlijk ook e.e.a. over tabletten vertellen en geloof ook nog een of ander onderzoekje.
Wel kon ie de eerste keer goed zien dat ik wel mooie en goeie eicellen heb alleen wil er geen een nauwelijks tot niet springen .
Ik zelf noem het nu dan maar bij mezelf van ´´Goh ik heb een file binnenin me wat alleen maar ophoopt´´
Ik zelf ben nu 24 en mijn vriend nu 26. We hopen dat 2009 ons jaar zal gaan worden zou voor ons helemaal geweldig zijn. Want we hebben alles goed voor elkaar.
Succes bij het zwanger worden (en natuurlijk ik zelf) 😂