lin1984Oud lidBerichten: 1.218Lid sinds: 1 januari 2005
Hallo allemaal!!
Ik zal mezelf even voorstellen, ik ben Linda, 24 jaar en woon in brabant. Mijn vriend en ik hebben vorig jaar besloten om te stoppen met de pil.. dit zou eigenlijk met kerst zijn.. maar omdat mijn pil begin december al op was, en we beiden niet meer konden wachten zijn we toen al gestopt met de pil.
De eerste keer ongesteld worden bleef uit tot dag 37! Poeh.. wat duurde dat lang! Ben nu begonnen met ovulatietesten om zo te kijken wanneer ik mijn eisprong heb. Toch vertrouwen we die testen niet helemaal, en klussen voor de zekerheid.. wat mijn vriend helemaal niet erg vind!! 😛
Maar wat ik wel ontzettend moeilijk vind: iedereen lijkt nu wel zwanger!! Ik ben zelfs wel jaloers, terwijl ik dat nooit ben! Echt irri.. maarja. het is ook zo'n mooi wonder! Oja.. en dan ook nog je mondje erover dichthouden! Dat valt niet mee voor zo'n kletskous als ik! Gelukkig is er dan zo'n forum..Waar we met velen in hetzelfde schuitje zitten!!
Iedereeen succes hier!!
Groetjes Linda (hoezo kletskous??) :?:
leonecOud lidBerichten: 2.859Lid sinds: 9 september 2008
Hoi Linda,
Hoop voor je dat je snel zwanger mag worden, succes
Groetjes
Beebie_WishOud lidBerichten: 3.054Lid sinds: 12 november 2008
Goeiemorgen Linda,
Ik ben ook 24 maar ben in september 2006 al gestopt met de pil om zeg maar als eerst een beetje te ´´ontpillen´´.
En zo ongeveer augustus 2007 zijn we voor het eggie gegaan alleen nog zonder succes. Nu sinds eind december vorig jaar
zijn we in de medische molen terecht gekomen en met het zaad van mn vriend is ook dan niks mee aan de hand, maar wel
dat ik verminderd vruchtbaar ben en dit dmv hormonen (Clomid) wel goed zal kunnen komen. A.s. woensdag weer naar de gyn. Alhoewel hoop ik dat niet nu ongi ga worden doordat ik vorige week al zo´n erge gerommel in mijn lichaam voelde mede vooral een erg zeurderige krampen in mijn maag en het gevoel heel erg vol te zijn terwijl ik amper nog wat gegeten had. En wat ik laatst merkte aan mezelf was dat ik enorm emotioneel geraakt ben, wat ik eerders nooit gehad heb iig nooit zo erg als nu (noem even een vb=ben een film aan het kijken en waarneer er iets of stukje droevigs in voor komt barst ik meteeen in tranen uit).
We hopen dat 2009 ons en natuurlijk ook voor jullie een goed en gezond jaar zal gaan worden 😉
lady25Oud lidBerichten: 228Lid sinds: 1 januari 2005
hallo,
ik ben 25, en ik ben eind januari gestopt met de pil. ik wil in ieder geval na de pil 1 keer ongesteld worden en dan gaan we aan het klussen.
ik vind het ook erg lastig om mijn mond te houden! echt ideaal zo'n forum! ik heb het idee dat als het over zwanger zijn gaat ik een smile van oor tot oor krijg.
heb in mijn hoofd de babykamer al ingericht!!
x Noortje