Hallo allemaal...
Wij zijn Tamara 35 jaar en Hans 42 jaar...Woonachtig in Geesteren (ov)..Augustus 2007 elkaar leren kennen...de vonk sprong bij eerste ontmoeting van biede kanten over en de liefde voor elkaar bloeid elke dag...april 2008 gestopt met de pil..We hadden besloten om zwanger te worden nu onze leeftijd het nog toe laat..Ben vanaf april 2008 foliumzuur gaan gebruiken..Juni 2008 oproep gehad voor uitstrijkje...Uitslag Pap2....Schrikken voor ons reden voor ons om onderzoek te laten doen ivm zwangerschapwens....Aug 2008 naar Gronau ziekenhuis geweest en een buikspiegeling (kijkoperatie) gehad om te kijken of eileiders goed functioneren, verklevingen waren ectr...Nov 2008 mijn man een zaadonderzoek laten doen score 70%.. normaal voor zijn leeftijd...Niet slecht niet goed volgens Vrouwenarts.in Gronau...20 Januarie 2009 begonnen met Clomid 50mg...27 Januarie 2009 echo gehad.. linker kant 2 eiblaasjes 18mm... om de 2 dagen een voorraadje zaadcellen neergelegd...nu is het afwachten....sympthomen heb ik wel... maar het blijft natuurlijk elke keer afwachten...mijn lichaam heeft me vaker voor de gek gehouden...
We wachten de menstruatie af..mochten we niet zwanger zijn dan volgt er nog 1x kuurtje Clomid...Hiernaar willen we over stappen naar IVF via Duitsland.. Waarschijnlijk Dusseldorf of Oberhausen...Maar voorlopig duimen we voor onszelf...en natuurlijk voor iedereen die ook graag zwanger willen worden...iedereen veel succes en sterkte...
Liefs Tamara en Hans.
Tamara en HansOud lidBerichten: 8Lid sinds: 1 januari 2005