yvzzjeOud lidBerichten: 14Lid sinds: 1 januari 2005
Hoi hoi,
ook ik zal me hier voorstellen.
Ik ben yvonne een jonge meid van bijna 21 ik woon 2 jaar samen met mijn vriend die 26 is.
Wij hebben besloten binnenkort zwanger te willen worden. Wij hebben hier heel erg veel zin in en kijken er heel erg naar uit. Ik heb nog 2 stripjes van de pil en daarna stop ik daarmee. Ik hoop hier veel informatie en tips te kunnen krijgen en natuurlijk om gezellig te kletsen.
Groetjes Yvonne
brusjeOud lidBerichten: 3.578Lid sinds: 1 januari 2005
leuk..spannend hoor..geniet alvast van de voorpret!
Beebie_WishOud lidBerichten: 3.054Lid sinds: 12 november 2008
Hallo!
Van harte welkom hier!
En natuurlijk heel veel ´´klus´´ plezier
en we dan maar mogen hopen dat het snel ´´raak´´
mag zijn.
Ik ben 24 en mijn partner 26
helaas bestaat voor ons de kans
op natuurlijke manier zwanger te worden
klein ivm mijn verminderde vruchtbaarheid
(Lees: Heb wel voldoende eitjes zitten maar geen een die het overwint
om te springen).
Ben nu sinds vorige week woensdag begonnen
met een kuur om mijn menstruatie op te wekken.
Heb nog nooit eerder gehad dat mijn menstruatie zomaar
weg bleef.
Want hoe dan ook werd ik altijd ongesteld maar wel
onregelmatig.
Nogmaals succes 😉
thnxx voor jullie welkom 😃
at possie:
wat vervelend voor je allemaal! hoelang zijn jullie al bezig?
als je het eenmaal besloten heb om voor een kindje te gaan wil je dat het zo snel mogelijk raak is en je een kleine in je armen hebt, en als dat dan niet gaat lijkt me dat zo kl.te..
Ik wil jullie in ieder geval super veel sterkte wensen! hou de moed erin!
enne hou me maar op je hoogte 😉
xxx
Beebie_WishOud lidBerichten: 3.054Lid sinds: 12 november 2008
Ik ben gestopt met de pil in sept 2006. Maar dit meer als eerst om de pil voorgoed uit mijn lichaam te bannen...Maar als het al eerder kwam dan was het allemaal te mooi om waar te zijn, maar helaas. En gaan we gewoon vol goede moed verder. Tis nu afwachten op mijn menstruatie
heel veel hier die hopen liever dat hun menstruatie uitblijft, maar ik verheug me nu enorm op mijn menstruatie 😂
Dus toen ik met de pil stopte was het meer om een jaar gewoon rustig aan te doen om zeker van te zijn dat de pil goed uit mijn lichaam is. En dan pas dus in sept 2007 pas voor het echie gegaan (misschien iets eerder heb even niet zo exact bij gehouden pfoe!).
Jij ook sterkte...En zie dat je in Purmerend woont?? Wij zijn sinds vorig jaar 31okt in Hoorn komen wonen eengezins-hoekwoning gekocht, terwijl we hiervoor erg gezellig in Amsterdam gewoond hebben.
ohh wat toevallig joh, ja hoorn ligt hier natuurlijk vlakbij 😉 wel een stuk rustiger dan amsterdam hahaha
Maar ben je nou al 2 jaar niet ongi geworden? je weet toch wel dat ze bepaalde kuurtjes hebben he om de menstuatie op te wekken want dan zou ik zo snel mogelijk naar de huisarts gaan.
ik slik nog voor een maandje de pil en dan wacht ik ook eerst op mijn normale cyclus dan kan ik beter rekenen 😉 en vind het ook een prettig idee als ik eerst helemaal pil vrij ben.
klinkt gek maar dan kan ik met een schoon lichaam van start gaan voor mijn idee
yvzzje schreef:ohh wat toevallig joh, ja hoorn ligt hier natuurlijk vlakbij 😉 wel een stuk rustiger dan amsterdam hahaha
Maar ben je nou al 2 jaar niet ongi geworden? je weet toch wel dat ze bepaalde kuurtjes hebben he om de menstuatie op te wekken want dan zou ik zo snel mogelijk naar de huisarts gaan.(STOM LAS JE BERICHT NIET GOED) hahaha
ik slik nog voor een maandje de pil en dan wacht ik ook eerst op mijn normale cyclus dan kan ik beter rekenen 😉 en vind het ook een prettig idee als ik eerst helemaal pil vrij ben.
klinkt gek maar dan kan ik met een schoon lichaam van start gaan voor mijn idee