ik ben Suze 29 jaar en in augustus 2008 getrouwd. Vanaf september proberen we om zwanger te worden. Spannend dus.. Leuke en informatieve site is dit, dus toch ook even aangemeld. Succes allemaal met zwanger worden!
Beebie_WishOud lidBerichten: 3.054Lid sinds: 12 november 2008
Van harte welkom hier! En natuurlijk heel veel ´´klus´´ plezier en we dan maar mogen hopen dat het snel ´´raak´´ mag zijn.
Ik ben 24 en mijn partner 26 helaas bestaat voor ons de kans op natuurlijke manier zwanger te worden klein ivm mijn verminderde vruchtbaarheid (Lees: Heb wel voldoende eitjes zitten maar geen een die het overwint om te springen). Ben nu sinds vorige week woensdag begonnen met een kuur om mijn menstruatie op te wekken. Heb nog nooit eerder gehad dat mijn menstruatie zomaar weg bleef. Want hoe dan ook werd ik altijd ongesteld maar wel onregelmatig.
Nogmaals succes 😉
Desire79Oud lidBerichten: 28Lid sinds: 1 januari 2005
Bedankt voor je berichtje! Zwanger worden is toch niet altijd zo vanzelfsprekend als sommige mensen soms denken, maar gelukkig kunnen ze tegenwoordig heel veel. Hoop voor jullie dat de behandeling goed zal gaan en dat het snel raak is! Succes!!
hoop1970Oud lidBerichten: 4.737Lid sinds: 15 mei 2008
Hallo iedereen ! Mijn naam is Michelle ! Ik en mijn vriend willen dit jaar ook proberen om zwanger te worden, dus heb ik mij hier aangemeld om informatie op te doen ! :D