Wat leuk om weer wat van je te horen Diana! Natuurlijk mag je meeschrijven, iedereen is welkom en je hebt gewoon even geen tijd gehad maakt toch niet uit! Heb je foto's van Ashley? Ben heel benieuwd natuurlijk. Op onze hyve ben je overigens ook van harte welkom, daar schrijven we nog meer dan hier met foto's!!
http://forumclubje2008.hyves.nlFijn dat alles goed gaat met jullie. Waarom belandde ze na 11 dagen al in het ziekenhuis? Lijkt me heel naar ja, dat wil je toch niet he.
Dames hebben jullie dat ook, dat onwijze moedergevoel zeg maar. Dani moest het weekend ineens heel erg huilen echt met diep sniffen enzo heel zielig dat had ie nog nooit gehad. Ik kon zo meehuilen, kennen julli dat? Ik had dat van te voren nooit kunnen indenken dat het zo sterk is he, dat je gewoon mee kunt huilen met je kleintje en zo beschermend bent.
Jorike ik zie dat Elora alweer 5 maanden oud is!! Wauw wat vliegt de tijd he!
Het weekendje was super gaaf, heb een uitgebreid verhaal op de hyve geschreven. Het zwemmen vond hij heel interessant, hij zat maar om zich heel te kijken en alles in zich op te nemen. We hebben echt genoten!
Hier een foto, niet heel best want de lens besloeg steeds boven het water.
Hij had het in elk geval enorm naar zijn zin!