ik ben Fem, ben 31 jaartje en getrouwd en nu willen we graag na 10 jaar relatie een kindje brouwen. Aangezien het onze eerste zal zijn zoek ik veel info om te lezen en lees graag ervaringen van andere en of ervaren moeder om advies te kunnen vragen. 😃
Ik wens iedereen een fijne zwangerschap toe en te kunnen genieten van hun baby en alles wat eromheen komt te kijken.
xxjes femke
popje 2 in de maakOud lidBerichten: 589Lid sinds: 11 november 2008
Van harte welkom hier! En natuurlijk heel veel ´´klus´´ plezier en we dan maar mogen hopen dat het snel ´´raak´´ mag zijn.
Ik ben 24 en mijn partner 26 helaas bestaat voor ons de kans op natuurlijke manier zwanger te worden klein ivm mijn verminderde vruchtbaarheid (Lees: Heb wel voldoende eitjes zitten maar geen een die het overwint om te springen). Ben nu sinds vorige week woensdag begonnen met een kuur om mijn menstruatie op te wekken. Heb nog nooit eerder gehad dat mijn menstruatie zomaar weg bleef. Want hoe dan ook werd ik altijd ongesteld maar wel onregelmatig.
Ik zal me even voorstellen. Ik ben Jewe, 24 jaar en al 3 jaar gelukkig met mijn vriend. Iets meer als een jaar geleden besloten we dat we graag een kindje wilden. Wegens omstandigheden hebben we die weer even in de ijskast moeten zetten. Ons goede vooornemen voor het nieuwe jaar 2009 was om de pil weer in de prullebak te knikkeren, en er nu weer helemaal voor te gaan. Ik werk bij een baby zaak, dus op het gebied van baby uitzet en dergelijke heb ik genoeg wijsheid. Ik vind me werk heerlijk en leuk, al is het soms ook wel eens lastig omdat je constant tussen de zwangere vrouwen zit en je het zelf ook heel graag wilt. Maar we gaan er gewoon voor. Ik laat het allemaal gewoon maar op me afkomen.
Iedereen veel succes met het krijgen van een wondertje en ben zeer benieuwd hoe jullie de komende tijd gaan ervaren.