ik kan weinig vinden over vrouwen die hormonen gebruiken. ik gebruik zelf clomid 50 mg. nu 1 keer gebruikt. hij heeft wel eiblaasjes aangemaakt, maar heb geen eisprong gehad. op naar clomid 100 mg. waarschijnlijk dat hoor ik namelijk morgen van mijn gynacoloog. wil er graag meer over weten/praten. zijn er vrouwen die ook hormonen gebruiken en erover mee willen praten?
liefs sylvia
hoop1970Oud lidBerichten: 4.737Lid sinds: 15 mei 2008
Ik zit aan het einde van m'n 3e ronde clomid 2xdd 50 mg Heb de vorige 2x een mooie eisprong gehad (gecontroleerd dmv bloed prikken op progesteron) nu spannend...morgen of overmorgen nod; had de 1e ronde clomid cyclus van 33 dagen en de vorige keer 32 dagen, merk nog niet veel, geen klachten van naderende ongi, paar dagen geleden wel wat kramperig gevoel, maar nu niets meer. Heb weinig last van bijwerkingen gelukkig, dus bij mij werkt het vooralsnog goed. Succes morgen bij de gyn, je kunt evt. ook pregnyl erbij gebruiken, maar dosis verhogen is meer logische stap. groetjes
MilaOud lidBerichten: 8.663Lid sinds: 27 juni 2008
Ik ben meteen begonnen met 2x dd 50 mg. We hebben geen echo's gedaan maar heb mbv ovulatietesten de boel in de gaten gehouden en moest toen een week na de pos. test bloed prikken en m'n progesteron gehalte was toen ruim 70 wat betekent dat ik een mooie eisprong had gehad, de 2e x net zo en toen was het 67 dus weer prima. Deze ronde verder geen onderzoek verricht
MonalisaOud lidBerichten: 5.314Lid sinds: 28 januari 2009
vanmorgen :twisted: :twisted: :twisted: gekomen... ik trek het ff niet meer...ga hier wat afstand nemen, ik gun iedereen een mooie positieve test en/of prachtige zwangerschap!! spiek af en toe misschien nog wel effe mee hoor en wie weet over een tijdje kom ik weer lekker kletsen. goed weekend verder, groetjes
vjOud lidBerichten: 4.733Lid sinds: 3 augustus 2008
@Sylvia22; ik ben zwanger geraakt dmv 100mg Clomid, ben nu bijna 23 weken. 1e keer met 50 mg deed het bij mij ook niets de maand erop was het gelijk raak. Hoe is het nu bij jou?
Beebie_WishOud lidBerichten: 3.054Lid sinds: 12 november 2008
Wij moeten nog beginnen met clomid50mg. We moesten eerst wachten op mijn menstruatie en zoals men al kan zien is mijn menstruatie vannacht aangebroken en ben ik vanmorgen ook weer begonnen met tempen. En a.s. vrijdag mogen we starten met clomid50mg (van 5e dag tot 9e dag).
Spannend maar we behouden gewoon zoals we altijd gedaan hebben en we zien het allemaal wel, we hopen natuurlijk dat het goed positief aanslaat. Dat zouden we helemaal geweldig vinden.
Troetels.
Thnx Lithaatje 😉 Jij en je manneke ook erg veel succes zal voor jullie duimen en zal eind v.d. week wat hormonen over doen gooien :mrgreen:
En @ hoop. Wat naar nou en dat terwijl je al ff ook bezig bent met de clomid? Meestal zou je wel zeggen na 3x is scheepsrecht hmm...niet altijd dus! Hoop en duim voor je dat snel raak mag zijn 😉
ik heb wel een eisprong gehad, ben zo blij! clomid 50 mg. slaat dus aan. nu mag ik dus donderdag testen als ik niet ongi ben... spannend! voel van alles: heb al een week krampen in mijn onderbuik, de uiteinden van mijn tepels zijn wit! veel naar de w.c. (ontlasting) we wachten af.
Heeej silvia22?? Was dit de 1e ronde toen je de clomid50mg gebruikte??
Ik mag a.s. vrijdag beginnen met de clomid50mg (vanaf 5e t/m 9e dag). Hopen dat bij ons POSITIEF gaat uitslaan :mrgreen: Zullen jullie dan hard voor me duimen 😉