Ik ben Miranda 27 jaar en ben helemaal nieuw op het forum, ik zoek regelmatig dingen over zwanger worden en alles wat erbij op via internet en kom dan altijd op forums terecht en bedacht me dat het veel fijner en handiger is als ik zelf ook lid wordt van een forum omdat ik regelmatig mijn verhaal wilt delen of vragen heb. Ik ben nu 7 maanden bezig om zwanger te worden en hoop dat er snel positief nieuws is! Klussen is voor mij geen probleem, ben er gek op en mijn vriend ook 😛 😊 😃
MonalisaOud lidBerichten: 5.314Lid sinds: 28 januari 2009
Welkom Miranda en veel succes met zwanger worden en plezier met klussen :mrgreen: Ik vind dat zelf ook wel leuk om te doen hihi. 7 maanden wow dat is al eventjes je hoop zeker zo langzamerhand wel op resultaat heel binnenkort! ik ben vanaf december bezig dus ik ben nu pas in ronde 3 dus ik zie wel wat deze ronde brengt 😃
Beebie_WishOud lidBerichten: 3.054Lid sinds: 12 november 2008
En wil veel succes wensen met dat het maar snel raak mag zijn. Dat die eggs maar snel mogen jumpen!! :mrgreen:
Bij ons gaat het blijkbaar niet echt natuurlijk en worden we onder behandeling en nu dmv hormonen (zie onderschrift). En dan hopen dat de hormonen positief uit zullen slaan.. 😂