Ik heb bewust niets gekocht voor mijn zwangerschap, ben pas wat gaan kopen toen ik 16 weken was!
Waarom???? ik weet het niet.
Maar als jij je er lekker bij voelt moet je het gewoon doen!
kaatje85Oud lidBerichten: 1.583Lid sinds: 1 januari 2005
Jinna schreef:ik heb ook nog niks gekocht..
ik ga dat denk ik ook pas doen als ik zeker weet dat ik zwanger ben.
Maar ik kijk wel al stiekem in de winkel en op sites of ik leuke dingen zie, en om ideetjes op te doen voor straks.. dan weten we vast wat we leuk vinden en wat het ongeveer allemaal kost. (dan heb ik het over de duurdere uitgaves zoals, kamer en wagen enzo)
wel leuk hoor al die kleine baby kleertjes, moet mezelf soms inhouden om het niet te kopen haha! :oops:
Liefs
michxelle schreef:Jinna schreef:
Maar ik kijk wel al stiekem in de winkel en op sites of ik leuke dingen zie, en om ideetjes op te doen voor straks.. dan weten we vast wat we leuk vinden en wat het ongeveer allemaal kost. (dan heb ik het over de duurdere uitgaves zoals, kamer en wagen enzo)
wel leuk hoor al die kleine baby kleertjes, moet mezelf soms inhouden om het niet te kopen haha! :oops:
Liefs
Helemaal mijn woorden :lol:
abbeltje schreef:Ik vraag me af of jullie ook zo idioot zijn als mij. Ik ben nog niet zwanger, maar ik kan het niet laten om zo nu en dan al wat te kopen. Ik heb vorig jaar een pakje gekocht die ik helemaal geweldig vond, deze wilde ik aan mijn neefje geven die toen geboren was, maar ik kon het niet, vond het zelf zo mooi dat ik het wilde bewaren voor mezelf. Ik heb het gister nog even uitgepakt en er na gekeken.
Zo zag ik laatst een enorm leuke hobbelezel en die heb ik ook gekocht, kon hem voor een prikkie kopen, dus ik dacht; inpakken en wegwezen. Maar vandaag was wel het toppunt. Ik liep op een rommelmarkt en zag daar een geweldig mooie wieg, zo'n antiek Frans wiegje, helemaal orgineel. Hij koste geen drol (hier in Frankrijk, waar wij wonen, geven ze niets om die oude "troep".), dus ook die is mee gegaan.
Ben benieuwd of jullie ook al spulletjes hebben gekocht en zo ja wat dan?