Ook ik wil mezelf graag voorstellen op dit forum! Ik ben Appie, 20 jaar en getrouwd met mijn man van 25 jaar. We willen graag eind april stoppen met de pil en proberen zwanger te worden, en ik vind het heerlijk om hier rond te neuzen en te kletsen over zwanger worden en alles wat daar bij komt kijken...
Groetjes Appie
JinnaOud lidBerichten: 143Lid sinds: 1 januari 2005
Ook ik wil mezelf graag voorstellen op dit forum! Ik ben Appie, 20 jaar en getrouwd met mijn man van 25 jaar. We willen graag eind april stoppen met de pil en proberen zwanger te worden, en ik vind het heerlijk om hier rond te neuzen en te kletsen over zwanger worden en alles wat daar bij komt kijken...
Groetjes Appie
Hoi Appie!
Nou welkom, ik ben zelf sinds gisteren hier aanwezig.. erg gezellig moet ik zeggen. je kan er echt van alles vinden! ik ben 22 en mijn vriend 31... en wij zijn ook aan het "klussen" zoals ze het hier noemen 😃 geslagen..
heel veel succes!
xxx
Beebie_WishOud lidBerichten: 3.054Lid sinds: 12 november 2008
En wil veel succes wensen met dat het maar snel raak mag zijn. Dat die eggs maar snel mogen jumpen!! :mrgreen:
Bij ons gaat het blijkbaar niet echt natuurlijk en worden we onder behandeling en nu dmv hormonen (zie onderschrift). En dan hopen dat de hormonen positief uit zullen slaan.. 😂