Mijn naam is Anika ik ben 28 jaar en ik woon samen met mijn man en twee honden in een klein dorpje in Noord Brabant. Vanaf januari 2009 hebben we besloten om te klussen voor ons 1ste kindje. Ik vind het allemaal super spannend en daarom ook wel leuk dat er veel mensen zijn die dezelfde gevoelens en vragen hebben 😊 .
Groetjes aan iedereen enne heel veel succes 😃
kaatje85Oud lidBerichten: 1.583Lid sinds: 1 januari 2005
Van harte welkom op dit leuke en informatieve forum! Wat leuk dat jullie de stap hebben gezet! Ik hoop dat je snel een positieve zwangerschapstest in handen mag krijgen!
Succes.
mooisteOud lidBerichten: 3Lid sinds: 1 januari 2005
Ik ben Monique 25 jaar en woon lekker centraal in Nederland...sinds 2,5 jaar ben ik samen met de meest fantastische vent die ik ben tegengekomen en dit weekend hebben we dan ook besloten dat ook wij wel een kleintje willen en dus gestopt met de pil.... en nu gaat dan de spannende periode aanbreken.... we zullen zien wat het ons allemaal gaat brengen maar het lijkt mij in idd geval fijn en leuk om dit met andere meiden te delen....
Groetjes, Monique
Chan82Oud lidBerichten: 334Lid sinds: 1 januari 2005
hey allemaal! welkom op het forum.. zit er zelf net een paar daagjes bij maar ik heb nu al allemaal nieuwe tips en dingen gelezen die ik nog niet wist.. heel erg leuk om te kijken hoe het andere meiden vergaat!
succes met zwanger raken en we houden elkaar op de hoogte!
liefs
Beebie_WishOud lidBerichten: 3.054Lid sinds: 12 november 2008
En wil veel succes wensen met dat het maar snel raak mag zijn. Dat die eggs maar snel mogen jumpen!! :mrgreen:
Bij ons gaat het blijkbaar niet echt natuurlijk en worden we onder behandeling en nu dmv hormonen (zie onderschrift). En dan hopen dat de hormonen positief uit zullen slaan.. 😂
rheetjeOud lidBerichten: 405Lid sinds: 1 januari 2005
En wil veel succes wensen met dat het maar snel raak mag zijn. Dat die eggs maar snel mogen jumpen!! :mrgreen:
Bij ons gaat het blijkbaar niet echt natuurlijk en worden we onder behandeling en nu dmv hormonen (zie onderschrift). En dan hopen dat de hormonen positief uit zullen slaan.. :lol: