Nou... ook ik ben dus nieuw :mrgreen: Dus hierbij stel ik mij even voor:
Ik ben 28 jaar (over enkele maandjes 29) en samen met mijn vriend druk bezig met kinderen.... nou ja, in ons hoofd momenteel iig :mrgreen:
We zijn nu 6,5 jaar samen en hebben het al een paar jaar over kinderen maar we wilden eerst nog van alles. Tijdens de verhuizing naar een groter huis hebben we al wel een kamertje neutraal behangen en ingericht, onder het mom: ooit is er makkelijk een kinderkamertje van te maken. En toen begon het opeens te kriebelen en werd een kindje wat gewoon voor ons gevoel moest 😂 We konden er niet meer om heen en wilden niet langer wachten 😊
Na de laatste pil van een strip heb ik na de stopweek geen nieuwe meer genomen. Vervolgens hebben we de dokter gebeld voor foliumzuur (stond op het doosje van mijn anticonceptie, maar hij zei dat ik het gewoon bij de apotheek kon halen :roll: ) Omdat ik overdag moeilijk kan bellen belde mijn vriend naar de dokter. Die zei ter afsluiting van het gesprek 'Wel goed je best doen he!' 😂 😂 Leuke vent 😉
We zijn nog niet echt bezig met serieus klussen. Aan de ene kant wil ik nu het liefst eerst afwachten tot ik 4 weken foliumzuur heb gebruikt. Aan de andere kant wil ik ook weer niet wachten en wil ik het liefst zo snel mogelijk beginnen, wie weet hoe lang het nog duurt.... maar of dat verstandig is :?
Verder moet ik heel eerlijk zeggen dat ik het opeens wel allemaal eng vind worden. Of eng, misschien bedoel ik eerder spannend. Soms denk ik even: wat nemen we nu toch voor een verantwoordelijkheid op ons. Het lijkt me ook heel spannend om zwanger te zijn en al die emoties te voelen die daarbij om de hoek komen kijken.
Ook voelt het heel raar. Al vanaf ons eerste samenzijn hebben we het over kinderen en nu is het opeens zover. Soms is het net alsof ik mezelf niet ben... we praten anders en ook over andere dingen, net alsof ik heel iemand anders ben :shock: En dan loop ik ook nog eens de hele dag rond met het gevoel alsof ik een geheimpje heb dat lekker helemaal niemand weet 😂 😂 Zou wel van de daken willen schreeuwen dat wij een kindje willen krijgen.... 😂 Hou het toch maar lekker stil 😃 😉
Nou ja, om een lang verhaal kort te maken: al met al een spannende tijd, zoals zovelen van jullie hier beleven!
Ik hoop iig veel van het forum te leren! En wellicht wat steun te kunnen geven en krijgen!
😃
WopperOud lidBerichten: 1.596Lid sinds: 18 februari 2009