ik ben nieuw hier en hoop hier veel tips te vinden
ik ben sinds mei 2008 getrouwd en na de bruiloft ben ik gestopt met de pil. maar nog steeds niet zwanger. mijn man heeft zich vorige week dinsdag laten testen op advies van de huisarts we hebben nog steeds geen uitslag. ik ben bezig met tempraturen sinds 1.5 maand maar daar is ook niks uit af te lezen de grafiek lijkt wel op berg en dal maar geen echte verhoging waar te nemen heeft iemand hier ervaring mee. onze kinderwens wordt met de dag sterker en onze leeftijd wordt er ook niet beter op ik ben er bijna 30 en mijn man wordt dit jaar 36. heeft er iemand tips voor mij
alvast bedankt
groetjes nancy
Beebie_WishOud lidBerichten: 3.054Lid sinds: 12 november 2008
En wil veel succes wensen met dat het maar snel raak mag zijn. Dat die eggs maar snel mogen jumpen!! :mrgreen:
Bij ons gaat het blijkbaar niet echt natuurlijk en worden we onder behandeling en nu dmv hormonen (zie onderschrift). En dan hopen dat de hormonen positief uit zullen slaan.. 😂
nancy79Oud lidBerichten: 3Lid sinds: 1 januari 2005
dank jullie de test van mijn man is goed niks aan de hand nu heb ik nog een vraag mischien weet iemand dat ik ben 8 feb ongi geworden nu heb ik sinds gister 23 feb weer een bloeding wat kan dit zijn ? ben sinds juni van de pil af ik snap er niks meer van