Leonec wat een supergaaf bericht! En zo snel na je miskraam al weer zwanger! Dat je bang bent is heel begrijpelijk en herkenbaar heb ik zelf ook hele tijd gehad na mijn miskraam. Maar elke week is er een meer. Misschien mag je wat vaker komen voor een echo, ik heb dat toen gevraagd en dat mocht dus.........
momo 😃 😃 😃
kaatje85Oud lidBerichten: 1.583Lid sinds: 1 januari 2005
@Leonec, van harte meisje, een positieve test is de 1e stap in de goede richting, nu idd uitkijken naar de 12 weken en vertrouwen dat het allemaal goed gaat! Ik duim hier in iedergeval met je mee!
Mar22Oud lidBerichten: 3.472Lid sinds: 28 oktober 2008
Leonec ook hier nogmaals van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Je hebt je al gezellig aangemeld bij het oktober forum ! En ik hoop dat dit keer alles goed zal gaan en dat je over 8 maandjes een pracht van een dochter of zoon in je armen zult houden!
Liefs
leonecOud lidBerichten: 2.859Lid sinds: 9 september 2008
Jeetje! Ik lees dit onderwerp nu net pas voor het eerst en was alweer helemaal blij voor je, is het (waarschijnlijk) weer slecht afgelopen. Bah! Het wordt je ook niet makkelijk gemaakt, zeg. Heel veel sterkte en ik hoop voor je dat je binnenkort weer zwanger mag worden en alles dan helemaal perfect gaat!
liefs, mdtje
vjOud lidBerichten: 4.733Lid sinds: 3 augustus 2008
Tja het gaat goed met me... Wel teleurgesteld..Heb veel bloed verloren en heb dinsdag weer een zwangerschapstest gedaan en er was geen streepje meer te zien. Het was denk ik nog heeeeel erg pril (met een ultra test getest) en het heeft zich dus niet goed kunnen nestelen..
Hopelijk deze ronde..(ben blijkbaar wel erg vruchtbaar)
Bedankt allemaal..
Liefs
kaatje85Oud lidBerichten: 1.583Lid sinds: 1 januari 2005
Tjeetje Leonec, balen meis dat je weer dit bericht krijgt. Had zo gehoopt en geduimd voor je dat het nu wel goed mocht gaan. Hoop dat je het een plekje kan geven en de volgende keer wel goed mag gaan!