Ik ben Amy, ik ben 34 jaar. Heb nooit een kinderwens gehad en ja...nu wel. Na de prikpil(vanwege migraine) werd ik maar niet ongesteld. Uiteindelijk naar de dokter gegaan en doorverwezen naar de gyn. Daar bleek mijn prolactine te hoog. MRI gehad en gelukkig geen bijzonderheden. Ik slik nu al een aantal weken cabergoline. Tot nu toe nog geen menstruatie. Erg spannend allemaal en helaas ook veel onzekerheden... Zal het allemaal wel gaan lukken? Nou.. tot zover!
Groetjes Amy
Beebie_WishOud lidBerichten: 3.054Lid sinds: 12 november 2008
Ik ben helaas niet bekend met die methode maar bij mij is er de laatste 3 maand nogal raar verlopen met mijn menstruatie zo van dat mijn menstruatie ook maar niet op gang kwam ... Maar ik was laatst met een kuur primolut begonnen en nadat ik deze kuur had voldaan werd ik de volgende dag ongesteld ... Voor mij wel goed ivm er bij mij een verminderde vruchtbaar ontstaat en er een kleine kans bestaat op natuurlijke zwangerschap, zijn we afgelopen vrijdag begonnen voor het eerst met de Clomid50mg. Dit omdat bij mij door de gyn het PCO-Syndroom is voortgekomen ... En ik wacht geduldig af of straks de Clomid50mg zijn werkje goed zal doen en we straks ZWANGER mogen zijn :mrgreen: 😂
rheetjeOud lidBerichten: 405Lid sinds: 1 januari 2005