Brombeertje schreef:Hmm, das wel anders dan bij mij. Ben in oktober gestopt, had meteen een superregelmatige cyclus, dus dacht dat ik mazzel had qua het ontpillen. Begin nu pas past te krijgen van wat zaken die er misschien mee te maken hebben, zoals emotioneler zijn. Daarbij heb ik ineens weer enorm last van (jeugd)puistjes... Ik zie er al jonger uit dan ik ben, en nu lijk ik helemaal een puber :?
Goh alsof het mijn lichaam is pfoe! 😉
Ik ben in september 2006 al gestopt met de pil en na het stoppen dacht ik ook van ik heb een mazzel dat mijn menstruatie meteen super regelmatig werd. Maar helaas na zo ongeveer 8 maanden super regelmatig te zijn geweest werd ik opeens tussen de 30 en 45 dagen dat ik begon met menstrueren, terwijl daarvoor altijd netjes om de 4 weken menstrueerde.
Maar goed vorig jaar december kwamen wij bij de gyn voor het eerst was allemaal best wel vrij spannend ect ... De gyn zich netjes voorgesteld en ging ons vragen stellen en had ie ondertussen zijn plan van aanpak al bedacht ... Na het gesprek wou ie toen mij onderzoeken dmv inwendige echo en ja hoor genoeg eicellen te zien op de echo maar helaas betekende zich dat dat ik weinige kans maak op natuurlijke zwangerschap ivm PCO-Syndroom. Nu sinds vorige week vrijdag zijn we begonnen met Clomid50mg (om zo mijn eitjes op te wekken dat ze zullen gaan springen).
Het zaad van m´n vriend was 100% in orde en daar ligt dus helemaal niks verkeerds aan ...
Ik wil je veel sterkte wensen en blijf altijd positief ... 😉