getinte schreef:hoi rheetje
dankje hoe ga jij ermee om? het is ook moeilijk om met mensen te praten die het niet begrijpen
ik vind het exstra moeilijk omdat ik een kind heb mijn man niet.ik gun hem van harte omdat hij een goei vader is voor hem
en ik wil het ook zo graag
mijn man heeft slechte kwaliteit zaad
december heeft hij een operatie gehad omdat ze ondekt hebben dat hij spatader had op zn linker bal
in maart wort zijn zaad weer onderzocht om te kijken of het verbeterd is na de operatie
ik hoop echt. maar als het niet verbetert is gaan ze kijken welke behandeling voor ons goed is
ik vind het zo rot
hoelang ben jij al bezig?
ik hoop voor iedereen die bezig is dat dit het jaar wort veel sterkte voor iedereen
Jeetje :? wat een verhaal, hoop wel dat je in maart goed nieuws krijgt. Want ik vind het zo al moeilijk om zwanger te worden en als dat er dan ook nog bijkomt is het dubbel zo moeilijk.
Zal voor jullie duimen op een goede uitslag π
Er blijven altijd mensen die vragen of je al aan kinderen gaat beginnen, maar meestal zeg ik dat het ooit wel een keer gaat komen. hahaaa zijn ze daarna meteen stil π
Ik ben trouwens pas vanaf januari bezig, das nog niet zo lang maar het voelt alsof het jaren zijn π maar merk ook dat ik er teveel mee bezig ben. maar hoort er ook een beetje bij π
Maar hoop wel voor je dat de uitslag in maart goed is, dan heb je een goede kans dat het klussen straks nog wat oplevert π
liefs rheetje