Hallo!
Ik ben Joyce, 28 jaar, pas getrouwd, en als deze strip afgerond is ga ik stoppen met de pil.
Ik slik al een maand foliumzuur (Gravitamon), en we kunnen niet wachten om zwanger te worden!
-joyce-Oud lidBerichten: 128Lid sinds: 1 januari 2005
marina schreef:Hoi Joyce,
Spannende tijden he ?? Ik ben net 31 geworden, en ook deze week voor het eerst de condooms het raam uit gegooid. Ik was wel al een tijd van de pil af, om andere redenen.
Het is een beetje onwerkelijk om aan zoiets te beginnen, ondanks dat het een weloverwogen en bewuste keus is, besef je volgens mij nauwelijks wat er allemaal gaat gebeuren. Veel succes jullie alvast, misschien tot later, M
marina schreef:Joyce, trouwens wel een erg leuk idee van dat pakje !! Mijn man heeft ook een eigen bedrijf, ik raak gelijk geinspireerd.... hi hi
marina schreef:"Mijn geheim" -- tja, ik zal kijken wat ik kan verzinnen :roll:
- ik was al twee jaar van de pil af - dus cyclus hoefde niet "op gang te komen"
- ik wist dus precies de dag van ovulatie, plus of min 1 dag. Ik heb "geklust" (jemig wat een woord) vijf dagen, drie dagen en 1 dag voor ovulatie
- daarna steeds 15-20 min blijven liggen met opgetrokken benen 8)
- ik ben vanaf januari tot mei 14 kilo afgevallen (BMI van 29,8 naar 24,9), dat schijnt ook wel een rol te spelen
Maar goed, het streepje was een streepje en wauw..... het dringt nog steeds niet door. Ben veel te bang dat het misgaat. durf nog niet blij te zijn.
ga inderdaad proberen te wachten tot zondag....en dan een dikke vette streep....
liefs, m