juffie79 schreef:Ik ben gister ook nog bij de huisarts geweest, ivm met de griep en toen heeft ze het nog ook de urine nagekeken en ja ook positief en gister zijn ze voor moeders voor moeder langs geweest en ook nog een keer getest. Dus ik heb weer bevestigd gekregen dat ik zwanger ben. Wat dat betreft ben ik ook nog heel onzeker. Zullen waarschijnlijke alle moeders wel hebben.
Was gister ook opgelucht toen we het aan de schoonouders hebben verteld. Waarschijnlijk vertel ik het volgende week op mijn baas en dan pas in later stadium aan de collega`s en vrienden/vriendinnen. Hopelijk kan ik mijn mond houden
Succes vandaag bij de huisarts
Groetjes Juffie
Hoi Juffie,
Vandaag ben ik bij de arts geweest, maar ik moet nog een beetje wennen met hoeveel weken ik ben, ik weet het niet precies.
Ik schreef vorige keer 3-4 weken, maar nu ik goed ga nadenken is het al 5-6 weken.
De huisarts had uitgerekend in de computer dat ik 10 november zou zijn uitgerekend, maar dat moet de verloskundige dat straks nog bevestigen.
Wanneer ben jij uitgerekend?
Leuk dat je het aan je schoonouders verteld hebt, ze zullen vast wel heel blij zijn geweest.
Mijn schoonmoeder kan het ook nog niet helemaal geloven. Ze vind het wel super leuk, maar weet ook dat het nog pril is en mis kan gaan.
En ik denk dat ik waarschijnlijk van de week al aan mijn collega's en baas vertel.
Ik werk in een apotheek, en als zwangere is het niet verstandig om risicovolle stoffen uit te vullen.
Dus het is bij mij nog pril, maar heb best goed contact met collega's, dus vind het prettiger om te vertellen, dan kunnen ze er rekening mee houden.
En als er dan iets mis gaat (hopelijk niet), maar dan kan ik er ook met hun over praten.
Vreselijk he, die onzekerheid, ik heb pas ook meer zekerheid, als ik straks een echo heb gehad.
Maar toch leef ik ook wel helemaal op een roze wolk en ben ik hardstikke blij.
Groetjes Leeuwinnetje