krokodilletje schreef:rheetje schreef:ha krokodilletje,
Ik heb ook al van die lange onregelmatige cycles, om af en toe helemaal gek van te worden :roll:
Heb toevallig vandaag :twisted: :twisted: gehad, totaal onverwacht maar gelukkig wel een kortere cyclus erbij.
Dus nou ga ik maar beginnen met ovu testen om te kijken wanneer m'n ei is. Is ook iets makkelijker klussen 😉
Ik ga ronde 3 in.
en jij?? ben je al aan het ovu testen of ehh ga je er nog mee beginnen??
Hoi Rheetje,
Jammer van je ongi, maar wel lekker een korte erbij ja.. ik ben nu 3 dagen begonnen met de ovutesten, helaas nog geen Ei sprong(etje) gehad.. Ik ben er ook heel bang voor.. heb nu voor 7 dagen een test, maar dat wordt dus weer bij bestellen..
Ik ben ook erg benieuwd wanneer nu me ongi komt ( of natuurlijk hopelijk niet!! ; )
IK ben benieuwd hoe de ovutesten bij jou gaan.. heb je er ook een van 7 dagen? en op welke dag ben jij begonnen?
liefs..
ik moet nog gaan beginnen met ovu testen maar even wachten tot de ongi weg is, anders geeft het zo een zooitje 😉
ga ze vanavond bestellen en dan bestel ik ze denk ik voor een heel leger denk een stuk of 25 ofzo. wist niet dat je ze ook voor 7 dagen hebt mmmmmh misschien is het wel handig om die ook een te hebben 😉
nouja ik kijk vanavond wel even.
het enige waar ik mee zit te kijken is de tijd waarop ik de testen zal doen. of s'avonds of s'morgens. wat doe jij??
ik denk dat ik voor s'morgens ga maar dan moet ik dat ook in het weekend doen :roll:
achja gewoon ene kwestie van wennen toch??