Jelske schreef:Hoi, ik ben oktober 2006 gestopt met de pil en helaas... nog steeds niet zwanger. Er zijn momenten geweest dat we er niet echt heel erg bewust mee bezig waren maar toch, elke maand is er een kans nietwaar?
Vorig jaar hebben we de eerste stap de MMM (medische malle molen) ingezet en ons allebei laten onderzoeken. Uitslag was positief, het moet op de natuurlijke manier kunnen gebeuren. Vanaf de eerste maand is mijn cyclus regelmatig met af en toe een uitschieter (is een keertje 24 dagen, een keertje 30 dagen maar gemiddeld zit ik op 27 wat volgens de gyn. prima is)
We hebben besloten om dit jaar een volgende stap in het mmm te nemen door te kiezen voor IUI (of KI) maar eerst even afwachten of ergens de komende dagen mijn :twisted: komt of wegblijft! Ik word dit jaar trouwens 39, vandaar ons besluit om hulp van de dokter in te schakelen, anders zou ik dat circus zo lang mogelijk uit willen stellen!
Je vraag of je een innesteling kan voelen kan ik niet uit eigen ervaring beantwoorden maar als ik diverse topics hier op het forum zo lees, is het zeker mogelijk! Ik baal ondertussen van het wachten op de 😈 of de NOD, want ondertussen voel je alle krampjes, vage misselijke gevoelens, rugpijn, tepels, en vervolgens weer helemaal niets! Ik ren al vanaf maandag steeds naar de wc omdat ik het gevoel heb ongesteld te moeten worden (zo'n druk in je onderbuik) maar tot op heden nog niets... Zo te lezen loopt je cyclus aardig gelijk met die van mij? Als ik uitga van 28 dagen dan heb ik de 25e mijn NOD.
Prettig weekend en succes met wachten!
@Jelske: Ik las dat je in oktober 2006 gestopt ben met de pil?? Ik ben ook in 2006 gestopt met de pil maar dat was in september...Alleen ook tot nu toe nog niet zwanger helaas, we zijn december vorig jaar bij een hele aardige gyn terecht gekomen en deze man respecteert onze keus en vond het ook erg goed dat we bij hem gekomen zijn. Ook al ben ik nog wel jong namelijk 24 en mijn vriend is 26 maar we zijn wel opgelucht want door een inwendige echo is eruit gekomen dat ik verminderd vruchtbaar ben namelijk PCOS, heb wel genoeg eiblaasjes alleen ze waren niet van plan te gaan springen eerder zijn ze van plan om weer snel naar de uitgang terug te willen... 😞
En nu proberen we het met behulp van hormonen en moet je eerlijk zeggen we zijn net de 2e ronde ermee in gegaan en mag van geluk spreken dat de Clomid wel bij me werkt, want heb er mn regelmaat voor terug..Nu maar hopen en duimen dat deze 2e ronde met Clomid nog beter aanslaat en we met PASEN positief mogen testen :mrgreen: