Wij hebben een grote zwitserse sennen, van nu net 2 jaar oud, en hij is echt super met kinderen.
Hij heeft in tegenstelling tot met volwassenen met kinderen veel geduld, en houd echt rekening met ze, al ontkomt het hem in zn enthousiasme ook wel eens en is er ff een botsing haha.
Dan schrikt hij gelijk en direct kijken of alles goed is.
Mn nichtje van 5 loopt er mee weg, hij trekt niet, zelfs niet als er andere honden komen, net of hij weet hoe kwetsbaar ze zijn haha.
Gelukkig is hij een rustige lieve hond, en luisterd op af en toe oostindisch doof zijn na erg goed, en weet zn plek, dus ik voorzie geen problemen.
We hebben hem nu bijna een jaar, hij komt bij mensen weg die in verwachting raakten op t moment dat ze hem als pup in huis namen, en toen de kleine er was, bleek het teveel voor hun te zijn om een Jack Russel, een kind, en een GZ op te voeden, en besloten ze om hem te herplaatsen.
Tot onze blijdschap, want we zijn erg blij met onze kanjer.
Ik voorzie geen problemen met de kleine en hem, behalve voor mijn gemoedstoestand misschien als het kleintje gaat huilen, want hij zal dan wel lekker mee gaan piepen haha 😂
Wel zal ik het altijd in de gaten houden, want het zijn en blijven dieren, en hoe lief en goed ze ook zijn, je weet nooit wat ze in bepaalde situaties gaan doen.
We hebben ook 4 katten, waarvan de oudste 2 denk ik afstand gaan bewaren als de kleine er is in t begin.
De jongste 2 niet, dus ff wat verzinnen dat ze idd niet in de box en alles kunnen komen, want die jongste 2 zijn een stel zwaar nieuwsgierige apen haha.