En eten jullie nu ook andere dingen?
Zijn er ook mensen die al extra vitamines slikken?
Groetjes Juffie
juffie79Oud lidBerichten: 354Lid sinds: 1 januari 2005
juffie79 schreef:En eten jullie nu ook andere dingen?
Zijn er ook mensen die al extra vitamines slikken?
Groetjes Juffie
Eva_697 schreef:als je begint met foliumzuur slikken zodra je zwanger bent is dat vroeg genoeg 😉 ik slik nu ook niks.. behalve de gewone vitaminen (multi, en vitamine c1000).. als je normaal eet, krijg je genoeg vitamine B binnen(zelfde als foliumzuur) zodra je zwanger bent kun je foliumzuur gaan slikken om extra veel vitamine B binnen te krijgen.
Nadine
Maar uuhhh.. ben ik nu (al) teveel aan het bemoederen? ;)[/quote schreef:
Vind ik niet hoor! Ik ben ook nooit zo van de pillen, maar als toch is gebleken dat je kansen op open ruggetje enzo kunt verkleinen door ze een paar maanden te slikken, waarom zou je het dan niet doen? Maar da's mijn mening. 😉
Athena schreef: nou sorry maar ik bvb heb helemaal geen bang voor open ruggetjes, zo vaak komt dat nou ook weer niet voor :roll: . bestaan er wel wetenschappelijke studies dat je 99% kans hebt op dat als je het niet neemt?
Nadine schreef:
Voor dat ene kind is de overlevingskans 2% hoger (omdat de moeder foliumzuur slikte) dan voor de overige 9 kinderen.
(http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/1651 ... rom=pubmed)
Athena schreef:ken verder genoeg vrouwen die pas na 6-8 wk wisten dat ze zwanger waren en nog niet slikten,
molemieke schreef:
Als je lichaam extra voedingsstoffen nodig heeft worden deze beter door je lichaam opgenomen. Knap hé hoe het menselijk lichaam in elkaar zit.
Suus-wil-mama-worden... schreef:Ik ben bang dat het bij sommige mensen niet gaat om gebrek aan voorlichting...
Zelfs na het lezen van vele waarschuwingen blijven sommigen bijzonder eigenwijs...