moon80 schreef:Het wachten is echt vreselijk jah, elke ronde dat je weer ongesteld wordt voel je je zo onzeker. Ben ik wel vruchtbaar? Is mijn partner wel vruchtbaar? Gaat het nog wel lukken? Zo vreselijk al dat wachten etc, miep ongeduld hier hoor haha. Ben een controlefreak en dit is nou iets wat je niet onder controle kan hebben grrrrrrrrrrrrrrrr 😈 Ach komt uiteindelijk vast wel weer goed, heb vertrouwen.
Eerste ronde voor je, echt super spannend zeg. Ik ga voor je duimen dat het in een keer raak is voor je!!
Het is net of ik een berichtje van mezelf terug lees zo herkenbaar!! Of zou het komen door het jaar 1980?? haha.
Ik ben trouwens van juni. Wat balen dat bij jou die ovu testen het ook niet zo goed doen. Ik was er echt al klaar mee (ongeduldig he ) vorige week maandag begonnen met testen en ik had er geen vertrouwen in. Aangezien ik er toch best veel heb liggen toch maar door getest. Misschien ook een goede tip voor jou de volgende x.
We hebben gister flink ons best gedaan, we hopen dat het raak is. hij zei gister al een paar x mama tegen me die gek!
succes dames