lyan schreef:Hey meiden,
Lief dat jullie al zo snel reageren. En wat een goed verhaal nummer 4! Dat geeft me echt weer moed. Wat een wonder dan hè?! Drie gezonde kids! En Possie, klinkt ook heel positief. Zeker als ik lees dat je zulke lange cyclussen had en dat dit nu ineens 'normaal' is geworden! Ik duim voor je dat het raak mag zijn.
Ik wacht het maar af. Meer kan je niet doen hè? Op één of andere manier heb ik nu meer rust deze maand, omdat er bij geen enkele echo een ei groeide. Ik hoop maar dat ik nog even niet ongi wordt, zodat ik 14 april gelijk met clomid kan beginnen. Maar stel dat ik het wel eerder wordt, zal ik dan de gyn bellen met de vraag of ik al mag starten met clomid? Mijn langste cyclus is trouwens 39 dagen en mn kortste 23 dagen, dus dat valt nog redelijk mee.
Het probleem is gewoon dat ik me elke dag ouder vind worden. Ik ben nu 29 en mn man is 30. Ik had altijd de stille hoop dat ik voor mn 30ste moeder zou worden. Nou, dat gaat niet meer gebeuren. :x Nu hoop ik maar dat ik voor mn 30ste zwanger word.
Trouwens, nummer 4, heb je verder nog iets bijzonders gedaan naast de clomid? Vitamines? Speciale voeding? Ik wil gewoon zoo graag, dat ik er alles voor over heb!
Tot snel! xxx
Goeiemorgen meiss 😉
Heb je nog geen Clomid voorgeschreven gekregen dan? Of moeten jullie nog ergens voor terug komen bij de gyn? Sinds wanneer zijn jullie bij de gyn terecht gekomen?
Bij ons ging het allemaal best wel vrij snel in totaal zijn we 2x echt bij de gyn geweest. De allereerste keer was tevens de kennismaking en vanuit onze kant de tekst en uitleg naar de gyn toe over dat we al zoveel rondes bezig zijn en ik in sept 2006 gestopt was met de pil en nog steeds niet zwanger, nou de gyn deed heel aardig en positief naar ons en stelde ie vervolgens wat vragen aan manlief over of ie rookte en/of veel alcohol drinkte (naja wij roken beiden echt niet en alcohol drinken we alleen met mate) maar echte alcohol liefhebbers nee hoor niks voor ons. Naja en manlief stelde ook maar de vraag aan de gyn dat zijn moeder bij zijn jongste broertje tijdens de bevalling MK gehad heeft en zijn broertje dus niet levensvatbaar eruit kwam. Nou ook daarover heeft de gyn ons gerust gesteld dat dat bij ons niet zo zou hoeven zijn, en dat zoiets bij iedereen kan gebeuren.
En daarna wou ie bij mij dus nog even die inwendige echo nog bij mij uitvoeren (vond het wel eng in het begin hoor, en ik wilde ook absoluut dat manlief naast me stond want zo even zonder broek en ondergoed op de stoel met mijn benen omhoog voor een best wel vreemde man), maar toch had ik even die knop in me omgezet en besefte ik me van ik doe het toch ook ergens voor juistem voor onze ene mooie wens in vervulling te willen laten gaan, en dus doe ik het voor ons voor een goed doel! Maar was wel fijn dat manlief naast me stond op dat moment.
En het 2e gesprek was dat de gyn ons uit ging leggen hoe en wat over het gebruik van de clomid (en heb 1x de kuur primolut gehad dit was in het begin om mijn menstruatie op te wekken om dan vervolgens met de clomid te kunnen beginnen). Onze gyn vertelde ons ook van als je na 35 dagen nog niet menstrueerd moest ik aan de bel trekken want dan heeft de clomid niet geholpen, de clomid zorgt vrijwel voor een ovulatie maar ook krijg je je regelmaat er weer door terug. En bij mij is ie de 1e keer wel goed aangeslagen want werd op dag 29 ongesteld en dat is goed alvorens de gyn.
En nu zitten we in onze 2e ronde met clomid en vorige week heel de week zo fijn als we het hadden om de dag geklust ik had ook hevige sexbuien en het was alsof we weer voor het eerst met mekaar deden 😃 .
Het zaad van manlief is 100% goed. De gyn vertelde mij toen de uitslag dat we ons daar absoluut geen zorgen om hoeven te maken, want ze hadden uit een maar klein beetje opgevangen sperma wel ruim 30miljoen goede zaadjes aangetroffen 😃 .
Nadat ik deze boodschap toen overbracht aan manlief en zei dit als volgd: Lief de uitslag van je zaadonderzoek is binnen en we hoeven ons daarover niet druk over te maken, want ze hebben uit dat kleine beetje opgevangen sperma wel ruim 30miljoen gevonden! Waarop manlief antwoordde van
´´Oh en storten ze dat nu op mijn rekening?´´ :mrgreen:
En wat ik er allemaal voorover heb is dat ik enorm gezond aan het eten ben en weeg iedere avond mijn avondeten af en eet per dag maar zo gemiddeld 4 aardappeltjes en voldoende hoeveelheid aan groenten en qua vlees gebruiken we grotendeels alleen maar kip, rund of vis. Alhoewel wij sowieso al niet van varkensvlees hielden vonden we veelste vet overigens.
En elke dag tussen de middag neem ik een glas heerlijke melk, en nu deze ronde ben ik ook helemaal gestopt met het drinken van cola,sinas,7-up ect...
En elke ochtend slik ik foliumzuur (dit slikte ik al sinds ik gestopt ben met de pil) en ik heb qua foliumzuur van Centrum waar materna op staat.
Als je bijv nog meer vragen hebt stel ze gerust hoor. En hoop ook voor jullie dat het maar snel raak mag zijn? Ben je trouwens nu al ongesteld geworden dan of op welke dag zit je nu?
Succes meiss 😉