naatje83 schreef:Hey Possie,
Als je het vol kan houden vindt ik het knap. Zou die gezichten dan wel eens willen
zien als je zegt dat je al 20 weken bent 😂 . Ik heb mijn ouders verteld dat
ik gestopt ben met de pil. Maar nee mijn schoonouders niet. Geen behoefte aan
ook.
Heeej naatje83,
Ik zou dan ook wel al hun gezichten willen zien haha (maar weet je en ook ik vind dit wel vreemd maar zo denkt zowel manlief als ik erover), stel we krijgen een positieve test!! Dan springen we een gat in de lucht en dan mag van ons onze buren ect het allemaal al wel weten...
Maar ouders / families NO WAY!! Ze tonen nooit interesses naar ons toe moeten wij ons vreugdelijke nieuws dan zomaar aan ze vertellen, ook al is mijn mams wel er een van die af en toe wel de moeite neemt om te bellen of langs te komen, maar ook das niet gemakkelijk ivm ze in verweggistan woont, net als de rest qua familie!!
En het ergste vind ik het voor manlief weet je want hij heeft nu alleen zijn vader nog als ouder zijnde zijn moeder is overleden op 45 jr leeftijd 😢 maar zijn vader laat uit zich zelf gewoon weg niks horen naar zijn bloedeigen zoon toe!! Maar daarintegen doet ie alsof ie het zo druk heeft wel allemaal leuke dingen te doen met zijn dochter!! Naja manlief heeft al zoiets van laat hem maar lekker als ie zo wil doen dan doet ie maar lekker!!
Maar dan merk ik aan manlief wel weer zo van dat ie er toch ook wel mee zit manlief voelt zich dan buitengesloten want hij heeft om het nu een beetje te zeggen niemand meer want hij was/is echt zijn moederskindje, deed ook alles voor zijn moeder. Wat zijn zusje daarintegen hun moeder alleen maar zwart zat te maken en zij haar broer (manlief dus) en haar moeder als haar slaven liet gebruiken!! Noem even een vb--Zusjelief zat op de bank tv te kijken en zegt op rare toon aan der broer van ´´Zo pak is wat te drinken voor me?´´ En met haar moeder maakte ze altijd erge ruzies waaronder ze zelfs van der bloedeigen moeder geld stol (ook van manlief heb ze geld gestolen) maar ook sigaretten jatte ze van haar moeder!!
Manlief had altijd elk om de 2 jaar enige uitje wat ie met zijn vader deed en dat was naar de autoraii maar ook dit jaar nee hoor zijn vader liet gewoon welliswaar niks van hem horen!! Dus toen dacht manlief ook zo van ik bestel 2 exclusive kaarten (was vorige week dinsdag, op deze dag mogen er maar een maximum aantal mensen komen en gratis hapjes en drankjes en bekende nederlanders), was helemaal geweldig!!