ja weet hoe het is ben nu al 1 week overtijd heb wel al een test gedaan en was negatief is idd een teleurstelling maar de kinderwens is dan ook zo groot dus verlang er wel heel graag naar toe ben vandaag naar de dokter geweest om bloed te laten nemen wat ik wel heb heb nogal pijnlijke borsten en buikpijn vanavond mogen we bellen voor de uitslag maar heb weer een beetje schrik dat het toch negatief zou zijn daarom laat ik mijn ventje bellen ik zou zeggen ga ook eens naar de dokter om bloed te nemen je kan mss nooit weten he
veel succes grt
DilekOud lidBerichten: 54Lid sinds: 1 januari 2005
Ik ben nu in de cyclus van 49 dagen. In dag 32 kwam er wat slijm met weinig roods, de dag er op niks, dag daarna licht rood vlekje, de laatste 3e dag was er maar bruinig afscheiding met slijm. Ik denk dat ik het moet aannemen als menstruatie, want vandaag HCG negatief getest in het ZH 😞 Anders weet ik het ook niet meer... geen zin om mij eigen voor de gek te houden hup naar de volgende ronde...Ben wel teleurgesteld om het eerlijk te zeggen..
DilekOud lidBerichten: 54Lid sinds: 1 januari 2005
Ik slik al 8mnd al geen pil meer. Ik heb altijd die vruchtbare dagen in de gaten gehouden, en sindsdien ging het goed.. Nu de laatste maand hebben we in die week en voor die week mischien wel elke dag geoefend. Maar dat mag niet, omdat de spermacellen 3 dgn in leven blijven, en als er elke dag nieuwe bij moet komen, gaan de levende cellen juist dood. Medisch gezien moet je het om de 2 dgn doen als je aan een kindje wilt komen..
Die ontpillingsfase heb ik al gehad. Alleen menstruatie doet af en toe raar, normaal gesproken ben ik in mijn cyclus van 32 dgn ongi, dus ik heb toch het idee dat ik die kleine beetjes moet aannemen als menstruatie. Ik ga toch v.a. dag 34 tellen, kijken hoe het gaat, tja ik moet toch een beetje schema hebben.
Ik vind het meer teleurstellend voor mijn man dan ik zelf.. Hup naar de next round! 😃