anoniempje schreef:He hallo allemaal,
Vandaag tot nu toe een dagje zonder klachten en kwaaltjes.
Dus dat is wel lekker, alleen ontzettend zere borsten. Maar dat is niet zo erg.
Ze lijken wel enorm groot, was net bij een vriendin, toen dacht ik nog, goh dat ze dat niet ziet. haha. Alsof ze dat dan zou zeggen, maar ja.
Wij gaan het over 2 weken aan mn ouders en schoonouders vertellen, als alles dan nog goed lijkt tenminste. Dat is vlak voor het intake gesprek bij de verloskundige, kan ik mn ouders nog even wat dingen navragen.
Kijk er erg naar uit om het nieuws met ze te delen, ondanks dat het allemaal nog zo pril en onzeker is.
He linda, ik zie dat jij 3 dagen op mij voorligt, veel klachten? Jij het nieuws al gedeeld met mensen?
Ik had en rompertje gekocht voor mn mannetje als kadootje met pappa's kanjer erop. Vond ie helemaal leuk!
groetjes
Mijn vriend vond het rompertje ook erg leuk :lol:. Wel grappig dat je ook zo'n eentje had gekocht. hihi.
Ik had eerst best veel klachten. Veel buikpijn met steken en s'avonds vaak erg misselijk gelukkig nooit hoeven overgeven tot nu toe. En uiteraard extreeeeeeeem moe. Aan mijn borsten heb ik nog niks gemerkt. Alleen gister jeukte ze een beetje. Alleen sinds 2 dagen heb ik geen buikpijn en ook geen misselijkheid meer. Opzicht wel fijn. Maar eerst maakte ik me zorgen over de buikpijn. En nu maak ik me zorgen dat ik geen buikpijn meer heb.
Maar verder nog geen druppel bloed verloren. Dus zal hopelijk allemaal goed zijn.
Vandaag hebben ze bij de HA bloed geprikt. Krijg ik vrijdag de uitslag van. Dus nu maar hopen dat het bloed helemaal goed is. De week ook effe de VK bellen. En hopelijk mag ik dan met 8 weken een echo laten maken. Want dat zou me toch wel heel erg gerust stellen.
Wij hebben het nog aan niemand vertelt. Er is een iemand die het weet maar vroeg me dat uit het niks of ze me iets mocht vragen. Toen vroeg ze ben je soms in verwachting. Ik helemaal perplex. Want ja je ziet nog niks. Maar zei vond dat je het aan me zaag. Maarze heeft dat vaker met dingen dat ze dat al weet voordat iemand haar dat vertelt. Maar ze heeft beloofd haar mond te houden.
Ik wil het deze week aan mijn zus vertellen. Die heeft al 2 kleintjes van 7 en 4, dus misschien kan ze me met wat dingen gerust stellen en tips geven.
Onze ouder over een week of misschien over 2 weken effe kijken. Wil ze uitnodigen voor een etentje bij mij thuis en het ze dan vertellen.
Voor de rest wil ik nog wel een paar weken wachten tot ongeveer 12 weken.
Liefs. Linda