Amber wagner schreef:ja wij hebben nu nog een rode quinny freestle 3xl comfort die wagen is wat lomper maar loopt ook erg lekker
ik moet nog even een boodschappenmandje voor de zapp aanschaffen,dat is wat makkelijker ik hoorde inderdaad al dat die kan kiepen maar dat doen toch alle te zwaar beladen buggys/kinderwagens......
jij hebt een 2ling he? heb je dan ook 2 zapp's? en hoe doe je dat dan als je weg gaat heb je dan altijd de 2ling wagen?
Ik heb inderdaad een tweeling, zondag 3 maand oud! 😃
Ik heb een duo wagen van urban jungle heb er speciaal een andere auto voor gekocht anders kon de kinderwagen niet mee.. dus als ik in mijn eentje weg ga met de meiden wat vaak gebeurt neem ik de duo wagen lekker mee. 2 bakjes zitten er op en de meiden liggen prima.(til ze vanuiit de auto (maxi cosi) in de kinderwagen)
als ik met mijn man en de auto weg ga en het is druk in de stad nemen wij de quinny zapp mee en de quax outdoor (is broertje van de zapp alleen past hier ook een kinderwagenbak in, had deze k.wagen al maar kreeg een miskraam) dus dan lopen we iedere met een buggy en de maxi cosi er op. Het dorp heb ik op 15 a 20 minuten loop af stand en meestal loop ik dit dan gewoon of samen met mijn man maar wel met de duowagen want dat rijdt super comfort! ook voor de dames.