Suus-wil-mama-worden... schreef:Ik vind dat je verschrikkelijk veel invult...
Ga er dan ook niet eens meer degelijk op reageren.. bah...
Pascal, als je nog meeleest.... goed gedaan jongen!
Vind dat je je zowel op voorhand als nadien volwassen en verantwoordelijk hebt opgesteld cq. gedragen.
En jij bepaald met wie je gemeenschap hebt, zo geldt dat ook voor je meisje.
NIEMAND kan voor een ander invullen wanneer je er aan toe bent!
ben het met je eens hoor!
(had net een heel lang antwoord getypt..staat hij er niet op!..)
Maar goed..ik vind niet dat wij mogen zeggen dat hij geen sex zou moeten hebben met haar. Gezien zijn vraag hier ga ik er vanuit dat het niet een gedwongen iets is geweest en dat zij dus ook gewoon sex met hem wilde hebben. Wie zijn wij om te bepalen dat zij als 13 jarige te jong hiervoor is?! Tuurlijk als ik een meisje zie van die leeftijd denk ik wel, goh echt jong nog, en ik herinner me dan dat ik mezelf al heel wat voelde toen ik 13 was! Kan ik nu wel om lachen!
Maar goed, die jongen neemt wel zijn verantwoordelijkheid door een morning after pil te gaan halen en op internet te zoeken en hier zijn vraag te stellen.. Waarom geven we niet gewoon antwoord op zijn vraag ipv hem de les te lezen en te zeggen dat hij had moeten wachten tot zijn vriendin emotioneel volwassener is.. wij kennen dat meisje verder helemaal niet en misschien is zij al wat eerder toe aan dat soort dingen als de meeste meiden van 13!
Pascal: verstandig dat je hier een vraag hebt durven stellen en dat je je vriendinnetje niet hebt laten vallen/stikken nu er een kans was dat ze zwanger zou zijn!
x