Hoe heb je familie (en vrienden) verteld dat je zwanger bent?
Of hoe ga je het doen?
Met een T-shirt met 'oma' erop? Hoe origineler hoe beter 😉
NadineOud lidBerichten: 1.486Lid sinds: 1 januari 2005
Nadine schreef:Haha, dan denk je je familie te verrassen en kom je zelf voor een verrassing te staan 😃
Leuke manier trouwens ;)
weegschaaltje schreef:heykes
ik heb eerst de ego's ingekaders en briefje er bij
gezocht lieve meter of peter maar aan gezien je glimlacht weet ik dat jij de beste wordt
en bij tweede heb ik de oudste versje laten voorlezen en ging als volg blablabla natuurlijk keek iedereen op en tenslote zei oudste hij nu weet je het nog niet he wacht maand binnen paar maandjes zullen jullie wel horen 😊
wat ik bij andere grootouders deed was zeggen heb nieuwe tatoe en had er met een soort verfje opgeschreven hier groeid jou engeltje(buik geschreven he)
xxxjes
Nadine schreef:Ze is erg boos op me. Eigenlijk omdat ik wat meer afstand ben gaan nemen en eindelijk durf te zeggen wat ik vind.
Heb waarschijnlijk even niet zoveel rekening gehouden met haar gevoelens.
Maar ja.. dat ze daar dan boos om moet blijven.. lijkt me ook weer niet nodig.. :roll:
We vinden vast wel weer een nieuw evenwicht. Gelukkig is de rest van mijn familie hartstikke blij voor ons 😉
En wij natuurlijk ook :D
IreneM schreef:@mama1988: je moet gewoon doen waar je je goed bij voelt, haha! Bovendien: op MSN is natuurlijk ook hartstikke origineel 😉
En wat betreft vroeg: zitten ze lekker dicht bij elkaar. Geniet van je zwangerschap en gefeliciteerd!
kimmiek schreef:Wij hadden 4 december positief getest en wilde iets doen met chocoladeletters....
S'avonds dus de hele buurt afgezocht naar de woorden OMA en OPA (maar dan 2x oma en 2x opa), dat viel niet mee, zo'n dag voor Sinterklaas.. Dat het een heel groot, klein kado was, dat het niet van marsepein of niet iets was van chocola, maar 'jullie worden...........'
En toen de chocoladeletters gegeven. Niemand het het verwacht eigenlijk... Zo snel.. wij zelf ook niet. Binnen 6 weken was ik zwanger, na 12 jaar de pil te hebben geslikt...
Echt, een mooier Sinterklaaskado bestaat niet...!