beste,
welke symtomen hebben jullie voor je positief testen ?
en vanaf waneer voelde je iets??
?en op welke dag teste jullie???
dank je wel
weegschaaltjeOud lidBerichten: 69Lid sinds: 1 januari 2005
weegschaaltje schreef:beste,
welke symtomen hebben jullie voor je positief testen ?
en vanaf waneer voelde je iets??
?en op welke dag teste jullie???
dank je wel
jamilah79 schreef:Is al zo vaak gevraagd op het forum. Als je misschien even een paar blz door zou spitten kom je heel veel van de info tegen die je graag wilt lezen.
Om het je makkelijk te maken: Ik had een week voor NOD menstruatie achtige krampen. Verder niets. Die verdwenen toen weer na een dag of 2 en 1 dag voor NOD heb ik vet positief getest. Dus niks geen andere steekjes enz, die er allemaal wel waren in de maanden dat ik niet zwanger was.
weegschaaltje schreef:jamilah79 schreef:Is al zo vaak gevraagd op het forum. Als je misschien even een paar blz door zou spitten kom je heel veel van de info tegen die je graag wilt lezen.
Om het je makkelijk te maken: Ik had een week voor NOD menstruatie achtige krampen. Verder niets. Die verdwenen toen weer na een dag of 2 en 1 dag voor NOD heb ik vet positief getest. Dus niks geen andere steekjes enz, die er allemaal wel waren in de maanden dat ik niet zwanger was.
heykes
ik heb van die ongi krampen vanaf dag 20 zoiets ,
ook voel ik dat mijn baarmoeder aan de rechter kant zit wat ik dacht dat die altijd int midden moest zijn :?:
ook had ik beetje bruin verlies maar deze is nu ook al gestopt
groetjes
jamilah79 schreef:Tja lijkt me idd dat die in het midden hoort te zitten. Voel je niet gewoon je eierstok?
En hoe lang is je cyclus normaal, welke ronde zit je, dat zijn allemaal dingen die belangrijk kunnen zijn. Je lichaam kan je heel lang in de maling nemen nl.
jamilah79 schreef:Poeh, kan je daarmee niet helpen. t is mijn eerste zwangerschap en heb in de 5e ronde een vmk gehad en in ronde 7 opnieuw raak en nu bijna voldragen zwangerschap. Dus heb geen idee ook of je baarmoeder links of rechts kan zitten.
Tinkerbell79 schreef:Hoi!
Ik had op de dag van de NOD zelf getest en die was positief. Verder kreeg ik vanaf een week of twee na ei, pijnlijkere, vollere borsten en kreeg ik een paar dagen voor NOD meer witte afscheiding, tevens wat ongi krampjes.
Succes ermee!!!
jamilah79 schreef:Ja, mijn zwangerschap is echt voorbeeldig verlopen. Niet misselijk geweest, alleen erg veel maagzuur klachten , nog steeds nu...maar dat heb ik wel over voor mijn kleine wondertje.
Hoop dat de bevalling net zo meevalt als de zwangerschap 😉 .
Tja, hoge temp kan veel zeggen, maar die kan ook vlak voor je ongi, tijdens je ongi weer zakken. Veel afscheiding had ik trouwens ook wel, maar meer dan die dingetjes als adfscheiding en wat krampjes heb ik niet gehad voor dat ik wist dat ik zwanger was. was alleen verder toen ik eenmaal wist dat het raak was erg moe, en oh ja, mijn eten smaakte vanaf mijn ei totaal niet meer....at heel erg weinig toen.