Ik heb ook ook de dipsticks van Sensitest gebruikt. Prima, goedkoop, en zeer betrouwbaar. (Net zoals te zwangerschapstesten trouwens)
Tip: begin de eerste keer, redelijk op tijd. Min 5 dgn van te voren en als je denkt dat het meer verkleurd, dan ook s'avond testen. Test altijd op hetzelfde uur. en van te voren niet plassen of veel drinken, roken etc. En omdat de testen vervagen kun je ze het beste vergelijken als je ze ook fotografeert. Ik kreeg maar 1 x een positieve uitslag, en dat was op dezelfde dag als mijn ovulatie, dus bij mij werken ovulatietesten niet.
11peet11Oud lidBerichten: 247Lid sinds: 1 januari 2005
Ik heb ze van babyboomshop. Bevalt goed, al vind ik het niet even duidelijk als ze op de verpakking zeggen (ik heb niet een lijn die net zo'n kleur heeft als de controlestreep). Toch kan ik wel mijn eisprong ermee duidelijk krijgen
Chan82Oud lidBerichten: 334Lid sinds: 1 januari 2005
ik heb gister de clearblue test gekocht... is wel vrij prijzig zo rond de 32 euro, iig de digitale.
Volgens de bijsluiter moet je met een cyclus van 28 dagen op dag 6 beginnen met testen. Dat zou voor mij woensdag zijn... vind het eigenlijk best spannend. Al slaat dat natuurlijk nergens op.
kleinepukkieOud lidBerichten: 1.108Lid sinds: 1 januari 2005
ik heb ze van de kruidvat , duidelijk hoe en wat. 5 voor 10 euro. heb gister getest en een onduidelijk streepje, vandaag getest en de streep werd al iets duidelijker, eisprong zit er aan te komen!! Morgen weer een test.
groetjes mandy
bloem79Oud lidBerichten: 1.145Lid sinds: 16 oktober 2008
Hey, ik gebruik nu die van CB digitaal, Gaat er goed, makkelijk en duidelijk, nog geen positieve test maar goed. Heb voor de zekerheid die van matcare ook besteld. Zijn wel veel goedkoper.
Hopen dat het ons helpt met zwanger worden!!
Bloem
anieka009Oud lidBerichten: 85Lid sinds: 1 januari 2005
He he ik heb ook het pakket van sensitest gekocht en ben nu zwanger! Ik zeg top dus die dipsticks van Sensitest ik ging het ook pas voor het eerst proberen na 8 rondes. Ik heb ze allemaal op een groot wit vel geplakt. Je moet idd wel redelijk op het zelfde tijdstip testen en een schone bak gebruiken voor je urine en dan dopen maar!
Succes
sabine78Oud lidBerichten: 4Lid sinds: 1 januari 2005
Zelf heb ik ook veel verschillende testen geprobeerd. Uiteindelijk bleken de goedkoopste testen voor mij prima te werken (deze zijn vergelijkbaar met die van sensitest, alleen dan goedkoper). Ik bestel regelmatig via marktplaats een flinke hoeveelheid ovulatietesten en een paar zwangerschapstesten (50 stuks voor minder dan 20 euro geloof ik).
Mijn tip is dus om er niet teveel geld aan uit te geven. Koop flink wat goedkope tesen, zodat je ze vaak/veel kunt gebruiken en je eisprong niet mist. Op marktplaats even het zoekwoord ovulatietesten invullen en je ziet de goedkope testen vanzelf.
vlindertje23Oud lidBerichten: 233Lid sinds: 1 januari 2005